קושיקל
מוכן ב19 דק.
מנות4
ציון בריאות12
מגזין

Jammin'Jerk Chicken

Jammin'Jerk Chicken
Jammin ' עוף אידיוט הוא ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני מנה עיקרית. המתכון הזה מכסה %15 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. מנה זו מכילה כ 30 גרם חלבון 4 גרם של שומן, וסך הכל 166 קלוריות. אם יש לכם תיבול הקאריביים אידיוט, אבקת בצל, מיץ תפוזים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב מיץ התפוזים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,שרברט שזיפים עם מיץ תפוזים ויין שזיפים כקינוח. זה הוא זול למדי מתכון לאוהדים של מזון במרכז אמריקה. זמן הכנת המתכון כ 19 דקות. עם כפית ציון 69% המנה הזו מוצקה. מתכונים דומים: ערכת ארוחת ערב מקפיא עוף Jammin Jerk, כנפי עוף!, ו מאפינס שיבולת שועל.

יין מומלץ: Gewurztraminer, פינו גריס, ריזלינג

Gewurztraminer, פינו גרי, ריזלינג הן אפשרויות נהדרות עבור הקאריביים. אתה רוצה לבחור עבור יינות עם קצת מתיקות בעת התמודדות עם מאכלים קריביים חריפים. מגישים יינות אלה מקורר כך שהם אפילו יותר מרעננים. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Zind-Humbrecht Calcaire Gewurztraminer. יש לו 4.9 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 49 דולר.
Zind-Humbrecht Calcaire Gewurztraminer
Zind-Humbrecht Calcaire Gewurztraminer
יין זה מראה אף מעודן להפליא עם התמדה ארומטית גדולה שבו ורדים עתיקים, עור ותבלינים מושקים לשלב יחד. החיך אלגנטי, כמו גם מוצק. המתיקות שיורית אינה מביאה כל כבדות; במקום זאת, היא מאפשרת שילוב טוב יותר של המבנה הטאני.התאמה מצוינת למנות מתובלות או גבינות חזקות כמו גם מאכלים עשירים פטה או אסיה.