קושיקשה
מוכן ב55 דק.
מנות8
ציון בריאות24
מגזין

בוריטוס ירקות שעועית שחורה

בוריטוס ירקות שעועית שחורה
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכונים למנה עיקרית, אז נסו בוריטוס ירקות שעועית שחורה. מתכון צמחוני זה משרת 8 . מנה אחת מכילה 333 קלוריות, 16 גרם חלבון, ו 12 גרם שומן. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. גשו לסופר וקנו פלפל, אבקת צ'ילי, בצל, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי לנצל את הבצל אתה יכול לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם קאפקייקס תירס ממתקים כמו קינוח. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 55 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 57%. נסו שעועית קפואה ביתית ובוריטוס ירקות, בוריטוס שעועית שחורה, ו בוריטוס שעועית שחורה עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
בקערה גדולה חסינת מיקרוגל, שלבו את הבטטה, הבצל והמים. מכסים ומיקרוגל גבוה במשך 4-5 דקות או עד שתפוח האדמה כמעט רך. מערבבים פנימה את השעועית, התירס, הפלפל הירוק, מיץ הלימון, השום והתבלינים.
מרכיבים שתצטרך
פלפל ירוקפלפל ירוק
בטטהבטטה
מיץ לימוןמיץ לימון
תיבולתיבול
שוםשום
תפוח אדמהתפוח אדמה
שעועיתשעועית
בצלבצל
מיםמים
תירסתירס
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל
קערהקערה
2
כפית גדושה 1/2 כוס מילוי מחוץ למרכז על כל טורטיה.
מרכיבים שתצטרך
טורטיהטורטיה
3
מפזרים 1/4 כוס גבינה. מקפלים צדדים וקצוות מעל מילוי ומגלגלים.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
גלולגלול
4
מניחים את צד התפר כלפי מטה בתוך 13 אינץ'. איקס 9-ב. תבנית אפייה מצופה בתרסיס בישול. מכסים ואופים בחום של 350 ניתנים להזזה למשך 25-30 דקות או עד שהם מחוממים.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
5
מגישים עם יוגורט וסלסה.
מרכיבים שתצטרך
יוגורטיוגורט
סלסהסלסה

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני עובד ממש טוב עם פינו נואר, ריזלינג ורוז נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים דלי טאנין כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוז נוצץ הוא גם זיווג בטוח. אתה יכול לנסות רוח רפאים פינס סונומה מחוז מונטריי מחוז פינו נואר. סוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-28 דולר לבקבוק.
רוח רפאים פינס סונומה מחוז מונטריי מחוז פינו נואר
רוח רפאים פינס סונומה מחוז מונטריי מחוז פינו נואר
קפה, שזיף, רימון