קושירגיל
מוכן ב35 דק.
מנות5
ציון בריאות15
מגזין

בוריטוס עוף מתון

בוריטוס עוף מתון
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל בוריטוס עוף מתון. והוא מתאים להגשה ל 5 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 458 קלוריות, 24 גרם חלבון ו 16 גרם שומן. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. אם יש לכם עוף, שמנת של מרק עוף, אורז, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב האורז מבושל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,ארוחת בוקר פודינג אורז כקינוח. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 47%. מתכונים דומים: אנצ'ילדות עוף עם גבינה., ירכיים עוף בקארי אדום מתון, ו ארוחות משפחתיות: קארי עוף מתון.

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני בתפריט? נסה זיווג עם פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יין אחד אתה יכול לנסות הוא וויליאמס Selyem Westside Road שכנים פינו נואר. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 140 דולר.
Williams Selyem Westside Road Neighbors Pinot Noir
Williams Selyem Westside Road Neighbors Pinot Noir
חזיז של יין, 2015 Westside Road השכנים הוא נפץ הן באף והן על החיך. פטל שחור וניחוחות דובדבן שחור משלימים עם רמזים של ארז, allspice, וניל, תה שחור. הערה מסקרנת של זרעי סלרי מתחמים נוספים האף יוצא מן הכלל. צעיר חצוף, המרקם הוא מעולה עם עמוד השדרה של חומציות מרעננת ואדמניות loamy כי מעביר טעמים של דובדבן בינג בהיר פטל. היין מסתיים בטנינים מזוקקים דמויי תה וסלע מרוסק וגימור מינרלי. יין שאסור לפספס!