קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות1
ציון בריאות72
מגזין

ברצינות אסיה: ירקות מערבבים טיגון

ברצינות אסיה: ירקות מערבבים טיגון
ברצינות אסיה: ירקות מערבבים טיגון יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. והוא יספק כ 1 מנות. מנה אחת מכילה 526 קלוריות, 15 גרם חלבון ו 44 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %44 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. גשו לסופר וקנו מים, שום, רוטב צדפות ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש במים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אבטיח-אפרסק ברדweather Condition כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, כל 30, עם כפית נסו חזיר וירקות מוקפצים ברוטב אסייתי חריף, אסיאתית ללא מטגנים מוקפצים, ו אסיאתית מערבבים ומטגנים (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Gewurztraminer, Chenin Blanc, ריזלינג

גוורצטרמינר, צ ' נין בלאן וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לאסיאתים. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות Zind-Humbrecht Gewurztraminer. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 27 דולר לבקבוק.
Zind-Humbrecht Gewurztraminer
Zind-Humbrecht Gewurztraminer
האף הוא חריף מאוד, מראה הרבה ניחוחות אקזוטיים, ורדים ותבלינים, מושפע בבירור גם על ידי כרמי הגיר מ Wintzenheim. החיך מראה מבנה מפתיע וגימור יבש. הענבים היו בריאים מאוד, ולכן התסיסה הייתה יציבה וכמעט שלמה, אשר מתאים לסגנון זה של Gewurztraminer. זה כבר די פתוח אבל ייהנה מקצת זמן בבקבוק.סגנון זה של Gewurztraminer יהיה מושלם עם דגים בגריל או בשר לבן, ללכת טוב מאוד עם אוכל מעושן, מתכונים אסיאתיים וכל דבר שיכול להיות מסובך עם יינות.