קושימומחה
מוכן ב6 שעות, 25 דק.
מנות12
ציון בריאות19
מגזין

בשר בקר ברביקיו

בשר בקר ברביקיו
בשר בקר ברביקיו עשוי להיות רק יהודי מתכון שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %17 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 32 גרם חלבון 12 גרם של שומן, וסך הכל 390 קלוריות. והוא יספק כ 12 מנות. זה מושלם עבור חנוכה. 7 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. זה עובד היטב כמנה עיקרית. אם יש לכם רוטב ברביקיו, תערובת בצל ליפטון, עוגיות gingersnapוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בעוגיות gingersnap אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,ג'ינג'ים רכים בסגנון חמאה חומה כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 6 שעות ו-25 דקות. מתכונים דומים: בישול איטי מייפל צ'יפוטלה בקר ברביקיו, בשר בקר לשפשף # 1, ו בשר בקר ברביקיו.

יין מומלץ: שיראז, Tempranillo, Zinfandel

שיראז, Tempranillo, וzinfandel הם הבחירה העליונה שלי לבשר בקר. כל יינות אדומים אלה יכולים להתמודד עם טעם בשרי, סמוקי של חזה בקר. אם אתה מדבר על בשר יהודי מסורתי, אתה רוצה לחפש יין אדום כשר. יקב אחוזת יאנגראן PF שיראז עם דירוג של 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 27 דולר לבקבוק.
Yangarra Estate Vineyard PF Shiraz
Yangarra Estate Vineyard PF Shiraz
שיראז עשוי מענבים הגדלים בכרם הסינדלייט הביודינמי המוסמך שלהם, ללא קוטלי עשבים, קוטלי פטריות או כימיקלים סינתטיים. זה נעשה ללא תוספות מכל סוג שהוא: גופרית( משמר), חומצה, טאנין או finings. זה בעל גוף בינוני, טרי, יין מונע פירות כי הוא טעים נהנה כיין צעיר. עם זאת בחשבון, יש להם pf shiraz בחזרה הבציר הראשון שלהם של 2013 כי הוא עדיין מראה כמה תווים תוססים יפה.טבעוני