קושימומחה
מוכן ב1 ש
מנות10
ציון בריאות17
מגזין

ג'מבליה

ג'מבליה
ג'מבליה יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מתכון ואינו מכיל גלוטן, וללא חלב מגיש 10 . מנה אחת מכילה 436 קלוריות, 28 גרם חלבון, ו 19 גרם שומן. רק כמה אנשים באמת אהבו את המנה הקריאולית הזאת. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 1 שעה. אם יש לכם שרימפס, אורז, פלפל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב האורז אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג אורז כמו קינוח. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 51%. הציון הזה מוצק. נסו סיר אחד ג'מבליה, וג'מבליה, ו ג'מבליה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מבשלים נקניק בשמן חם בתנור הולנדי על אש בינונית - גבוהה, תוך ערבוב מתמיד, 5 דקות או עד להשחמה.
מרכיבים שתצטרך
נקניקנקניק
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
2
מוציאים נקניק בעזרת כף מחוררת.
מרכיבים שתצטרך
נקניקנקניק
ציוד שתשתמש בו
כף מחוררתכף מחוררת
3
מוסיפים את הבצל הקצוץ ואת 7 המרכיבים הבאים לטפטופים חמים; מטגנים 5 דקות או עד שהירקות רכים. מערבבים עגבניות, הבא 3 מרכיבים, ונקניק. מביאים לרתיחה על אש גבוהה. מכסים, מנמיכים את האש לבינונית ומבשלים תוך ערבוב מדי פעם 20 דקות או עד שהאורז רך.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
עגבנייהעגבנייה
נקניקנקניק
בצלבצל
אורזאורז
4
מערבבים שרימפס; מכסים ומבשלים 5 דקות או סתם עד שהשרימפס הופך לורוד. מערבבים פטרוזיליה.
מרכיבים שתצטרך
פטרוזיליהפטרוזיליה
שרימפסשרימפס
5
מגישים מיד.
6
להקפיא: הכינו מתכון לפי ההוראות. קו תחתון ודפנות של תבנית אפייה בגודל 13 על 9 אינץ 'עם נייר אלומיניום כבד, המאפשר להאריך 2 עד 3 אינץ' על הצדדים; ממלאים בג ' מבליה. מכסים ומקפיאים. להגשה, הסר נייר כסף, החזיר תבשיל לתבנית אפייה מקורית; מכסים ומפשירים במקרר 24 שעות.
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
תבנית אפייהתבנית אפייה
7
בואו לעמוד בטמפרטורת החדר 30 דקות.
8
אופים בחום של 350 עד לחימום יסודי.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

מרכיבים

454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)נקניק אנדויל, פרוסנקניק אנדויל, פרוס1שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)2(חוֹרֶף)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץסלרי קצוץ7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.תיבול קריאוליתיבול קריאולי567אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות חתוכות לקוביות וצ'ילי ירוק, סחוטעגבניות חתוכות לקוביות וצ'ילי ירוק, סחוט11 קילו קישואים,טימין מיובשטימין מיובש1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה קצוצה עם עלים שטוחיםפטרוזיליה קצוצה עם עלים שטוחים4שיני שום, טחוןשיני שום, טחון10ריבס, קצוץ טרי או קפואמקשטים: בצל ירוק קצוץמקשטים: בצל ירוק קצוץ11 קילו קישואים,אורגנו מיובשאורגנו מיובש454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קלופים, בגודל בינוני שרימפס גולמי, deveinedקלופים, בגודל בינוני שרימפס גולמי, deveined1גדולפלפל אדום, חתוך לקוביותפלפל אדום, חתוך לקוביות4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז ארוך גרגיר לא מבושלאורז ארוך גרגיר לא מבושל4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעוף מבושל מגוררעוף מבושל מגורר4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל מתוק קצוץבצל מתוק קצוץ