קושימומחה
מוכן ב2 שעות
מנות12
ציון בריאות7
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

גלילי אביב פטריות וכרישה

גלילי אביב פטריות וכרישה
אגרולים פטריות וכרישה יכול להיות רק ויאטנמית מתכון שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 227 קלוריות, 7 גרם של חלבון ו4 גרם של שומן. והוא יספק כ 12 מנות. אם יש לך ביצה, רוטב הויסין, פטריות כפתור, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זה מושלם עבור אביב. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 2 שעות. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. נסו גלילי אביב פטריות, כרישה אביבית ומרק לימון, ו כרישה באביב וקיש Fiddlehead (מתכונים דומים).

הוראות

1
ב ווק חם או מחבת סאוט להוסיף את השמן ואחריו שום, ג ' ינג 'ר וצ' ילה. תיזהר לא להישרף.
מרכיבים שתצטרך
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
תערובת סלאו קולי בשלושה צבעיםתערובת סלאו קולי בשלושה צבעים
פחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוטפחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוט
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
אריזות של 5 עד 8.8 אונקיות אורז חום מלא באורך 90 שניות, מוכן למיקרוגל, או 4 כוסות אורז חום מבושלאריזות של 5 עד 8.8 אונקיות אורז חום מלא באורך 90 שניות, מוכן למיקרוגל, או 4 כוסות אורז חום מבושל
2
הוסף את hoisin ו לטגן בקצרה כדי לקבל את הטעם הגולמי החוצה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב הויסיןרוטב הויסין
3
הוסף את shiitakes, כרישה ונבטי שעועית. בדוק לתיבול.
מרכיבים שתצטרך
3 טיפות רוטב סויה3 טיפות רוטב סויה
1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש
פטריות שיטאקהפטריות שיטאקה
(ומנות בלבד)(ומנות בלבד)
4
תן מגניב מסננת לנקז היטב. כאשר מגניב, להוסיף את הכוסברה, בצל ירוק וחוט שעועית.
מרכיבים שתצטרך
חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
ציוד שתשתמש בו
עם עצמות, עור על, ירכיים ורגליים של עוףעם עצמות, עור על, ירכיים ורגליים של עוף
5
לפרוס עטיפה לאמפיה עם פינה פונה אליך.
6
מניחים תלולית קטנה בתחתית, להרטיב את הקצוות עם ביצה וגלגל בפינה התחתונה לכיוון האמצע. מקפלים בשני הצדדים ולהמשיך מתגלגל. סיים להתגלגל ותן מנוחה. מטגנים בשמן עמוק ב 350 מעלות עד חום זהוב, כ 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות
7
מגישים עם רוטב טבילה מנטה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב טבילהרוטב טבילה
2 שיני שום (1 טחון, 1 שלם)2 שיני שום (1 טחון, 1 שלם)
8
מערבבים את כל החומרים בקערה קטנה.
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)

מרכיבים

2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק3 טיפות רוטב סויה3 טיפות רוטב סויה113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת שעועית חוט( אורז ורמיצ'לי), blanched, רענן לחתוךחבילת שעועית חוט( אורז ורמיצ'לי), blanched, רענן לחתוך2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטריות כפתור פרוסותפטריות כפתור פרוסות2(חוֹרֶף)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברה קצוצהכוסברה קצוצה1חבילהעטיפות למפיה. סוגים אחרים הם אגרול ועטיפות ספרינג רול. אני מעדיף לומפיה.עטיפות למפיה. סוגים אחרים הם אגרול ועטיפות ספרינג רול. אני מעדיף לומפיה.1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)זנגביל טחוןזנגביל טחון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב הויסיןרוטב הויסין1מיץ לימוןמיץ לימון4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליק juliennedליק julienned596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכריית מנטה טרייהסוכריית מנטה טרייה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרוס cepes, chanterelles או פטריות צדפות (אופציונלי)פרוס cepes, chanterelles או פטריות צדפות (אופציונלי)12ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור לפי הטעםמלח ופלפל שחור לפי הטעם2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק קצוץבצל ירוק קצוץ2סראנו טחון צ'ילהסראנו טחון צ'ילה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטריות שיטאקה פרוסותפטריות שיטאקה פרוסות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב סויה דקרוטב סויה דק11 קילו קישואים,ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק1ביצה ושטיפת ביצים ו 1/2 כוס מים)ביצה ושטיפת ביצים ו 1/2 כוס מים)

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

צ ' נין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לאסיאתים. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות יין Fram Chenin Blanc. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 32 דולר לבקבוק.
יינות Fram Chenin Blanc
יינות Fram Chenin Blanc
האזור המיוחד מאוד שממנו מגיעים הענבים האלה קרוב יותר לקלנוויליאם מאשר לסיטרוסדל, אבל החלק על ההר נכון מאוד. ממוקם בקרקעות חוליות אדומות עמוקות, בחווה המשקיפה על סרטן הנהרות מכה של Lambertsbay בצד אחד, ואת Olifantsriver וסכר Bulshoek בצד השני. החומציות העסיסית ההדוקה היא המאפיין הבולט של Chenin blanc מאזור זה, לשלב את זה עם בשלות המוסיפה מורכבות עצומה ואתה יודע שיש הרבה אהבה כאן.