קושיקל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות44
מגזין

המבורגרים מטומטמים הקאריביים

המבורגרים מטומטמים הקאריביים
המבורגרים מטומטמים הקאריביים הוא חלב חינם ומספק כ 4 מנות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 11 גר' של חלבון, 12 גרם של שומן, וסך הכל 206 קלוריות. המתכון הזה מכסה %16 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. רק מעטים מאוד אהבו את המנה הזו של מרכז אמריקה. אם יש לך מיונז טבעוני, תערובת סלט כרוב ארוז קול, רוטב כרוב טבעוני, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. הכנת המנה לוקחת כ 25 דקות. . אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : עוף האיים הקאריביים, עוף האיים הקאריביים, ו עוף האיים הקאריביים.

יין מומלץ: Gewurztraminer, פינו גריס, ריזלינג

הקאריביים בתפריט? נסה זיווג עם Gewurztraminer, פינו גרי, ו ריזלינג. אתה רוצה לבחור עבור יינות עם קצת מתיקות בעת התמודדות עם מאכלים קריביים חריפים. מגישים יינות אלה מקורר כך שהם אפילו יותר מרעננים. אתה יכול לנסות היובל Hugel Gewurztraminer. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 44 דולר לבקבוק.
יובל Hugel Gewurztraminer
יובל Hugel Gewurztraminer
היובל של הוגל מקורו אך ורק בכרמים בבעלות משפחתית של גראנד קרו בחלק העליון של הטרואר באלזס. Gewurztraminer קלאסי גדול אשר ירוויח במורכבות ואת spiciness במשך 8 שנים או יותר. טעם לוואי נעים ומורכב ארוך שלה יהפוך אותו לשותף האידיאלי לגבינות חזקות ומנות מתובלות.