קושימומחה
מוכן ב1 ש, 30 דק.
מנות30
ציון בריאות3
מגזין

חזיר & סלסה ירוקה עם גבינה Hominy

חזיר & סלסה ירוקה עם גבינה Hominy
המתכון חזיר & סלסה ירוקה עם גבינה Hominy יכול להיות מוכן אם תרצו תוך כ-1 שעה ו -30 דקות. מתכון זה מספק 30 מנות. עם 66 קלוריות, 9 גר' של חלבון, ו 2g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם מים, שום, tomatillos, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. לא הרבה אנשים אהבו את המתאבן הזה. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. נסו חזיר & סלסה ירוקה עם גבינה Hominy, צ'יזי ירוק צ' ילה חזיר אנצ'ילדות, ו קסדיות הומניות עם סלסה Tomatillo בגריל (מתכונים דומים).

הוראות

1
לבשל צ ' ילי במחבת גדולה 5 דקות. או עד קלוי, ערבוב לעתים קרובות.
מרכיבים שתצטרך
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מקום בבלנדר.
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
3
להוסיף שום, tomatillos ובצל למחבת; לבשל 10 דקות. או עד קלוי, ערבוב לעתים קרובות. לקלף שום ולהוסיף לבלנדר עם tomatillas ובצל; להתמזג עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
TomatillosTomatillos
שוםשום
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
מחבתמחבת
4
לבשל בשר 6 qt. סיר לחץ על חום בינוני-גבוה 4 דקות. בכל צד או עד השחמה משני הצדדים; למעלה עם רוטב tomatillo. נעל מכסה סיר לחץ במקום. מבשלים על חום בינוני-גבוה עד מנעולי פורקן לחץ במקום ו הרגולטור מתחיל רוק בעדינות. להפחית חום בהדרגה כדי לשמור על איטי יציב נדנדה תנועה; לבשל 40 עד 45 דקות. או עד שהבשר יהיה רך.
מרכיבים שתצטרך
TomatillosTomatillos
רוטברוטב
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
סיר לחץסיר לחץ
5
הסר מהחום.
6
בואו לעמוד 10 דקות. או עד טיפות פורקן לחץ.
7
הסר רגולטור, ואז מכסה; מערבבים פורסלין. להחליף מכסה.
מרכיבים שתצטרך
פורסליןפורסלין
8
בואו לעמוד 5 דקות. או עד פורסלין הוא נבול.
מרכיבים שתצטרך
פורסליןפורסלין
9
בינתיים, להביא מים, מרק hominy להרתיח בסיר; לכסות. מבשלים על אש נמוכה 55 דקות. או עד hominy הוא מתרכך ונוזל נספג.
מרכיבים שתצטרך
HominyHominy
מרקמרק
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
10
העברה לקערה הגשה; למעלה עם גבינה.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
11
מגישים עם תערובת בשר וקליפות חזיר.
מרכיבים שתצטרך
קליפות חזירקליפות חזיר
בשרבשר

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני עובד ממש טוב עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. אתה יכול לנסות Alexana Revana הכרם פינו נואר. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.7 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 42 דולר לבקבוק.
כרם פינו נואר אלכסנה רבאנה
כרם פינו נואר אלכסנה רבאנה
# 17 Vine Spectator Top 100 של 2013את 2010 כרם רבאנה פינו נואר הוא מצג מצוין הן של הבציר והן של אתר הכרם רבאנה.2010 הייתה עונת גידול מאתגרת, אך עם ייצור יין קפדני ומיומן קפדני, התערובת שלנו של שמונה שיבוטי differentPinot noir יצרה אינטנסיבי, מורכב ו balancedwine. ניחוחות בהירים, קדימה של דובדבן שחור, צמחים מיובשיםתווים פלורליים מורמים על ידי דבשה ופריחה אניס. טעמי שרי מסיבלבלאק דקדנטיים ומשתלבים היטב עם תבלינים, קולה וגווני קקאו. המרקם שופע ועשיר, גימור עםטאנינים רכים סביב המספקים מבנה מושלם עבור cellaring.