קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות12
ציון בריאות31
מגזין

חזירי ברביקיו

חזירי ברביקיו
צריך מנה עיקרית ללא חלב? חזירי ברביקיו יכולים להיות מתכון מצוין לנסות. המתכון הזה מכסה %33 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 12 מנות. מנה זו מכילה כ 41 גר' של חלבון, 22 גרם של שומן, וסך הכל 560 קלוריות. אם יש לך מלח, מרגרינה, לחמניות המבורגר, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש במרגרינה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות חמאת בוטנים כקינוח. זה יהיה להיט בחג היום האב שלך. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. מתכונים דומים: צלעות חזיר ברביקיו קלאסיות עם רוטב ברביקיו בייקון מעושן, עיסוי ברביקיו # 67, ו בשר חזיר ברביקיו.

הוראות

1
מטגנים בצל 1 כוס במרגרינה בסיר גדול עד הבצל רך.
מרכיבים שתצטרך
מרגרינהמרגרינה
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מוסיפים catsup ו-5 המרכיבים הבאים; מביאים לרתיחה. להפחית את החום, ומבשלים 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
קטשופקטשופ
3
מפזרים צלי עם מלח ופלפל. מבשלים בשמן חם בתנור הולנדי עד משחימים מכל הצדדים, מסתובבים מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
4
ניקוז. להחזיר צלי למחבת; יוצקים חצי תערובת catsup על צלי. מביאים לרתיחה. מכסים, מפחיתים חום, ומבשלים 3 שעות ו 45 דקות או עד הבשר רך, מפנה מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
קטשופקטשופ
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
מסננים וקריר מעט. לגרוס בשר עם 2 מזלגות; לחזור פאן.
מרכיבים שתצטרך
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
הוסף את תערובת catsup הנותרת. מביאים לרתיחה; לכסות, להפחית את החום, ומבשלים 1 שעה, ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
קטשופקטשופ
7
מערבבים כרוב, גזר, בצל ירוק.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
כרובכרוב
גזרגזר
8
שלב מיונז הבא 4 מרכיבים; להוסיף תערובת כרוב. כפית על תערובת בשר 1/2 כוס על המחצית התחתונה של כל לחמניה; העליון כל אחד עם תערובת 1/4 כוס כרוב וחצי לחמניה הנותרים.
מרכיבים שתצטרך
מיונזמיונז
כרובכרוב
בשרבשר
גלולגלול

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כוס בטטה מבושלת1 כוס בטטה מבושלת7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכרוב מגורר דקכרוב מגורר דק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר מגוררגזר מגורר4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקcatsupcatsup01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.זרעי סלריזרעי סלרי21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק4 פאונד תפוחי אדמה רדומים שלמים (בערך 8)4 פאונד תפוחי אדמה רדומים שלמים (בערך 8)01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.חרדל יבשחרדל יבש2(חוֹרֶף)בצל ירוק קצוץבצל ירוק קצוץ12לחמניות המבורגר, פיצול קלוילחמניות המבורגר, פיצול קלוי3(חוֹרֶף)מרגרינה, נמסהמרגרינה, נמסה796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חרדל מוכןחרדל מוכן2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץ דקבצל קצוץ דק11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס2קילוגרםצלי חזיר בתחת בוסטוןצלי חזיר בתחת בוסטון11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק2(חוֹרֶף)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חומץ לבןחומץ לבן3(חוֹרֶף)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר

יין מומלץ: Zinfandel, יין ורדים

ברביקיו בתפריט? נסה זיווג עם יין זינפנדל ורוזה. רוזה מרעננת בטמפרטורות חמות ומשלימה רטבים ומתובלים ומתובלים. זינפנדל היא בחירה קלאסית של יין אדום לברביקיו, במיוחד לצלעות חזיר ובשר בקר. המאחז הר האוול זינפנדל עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 50 דולר לבקבוק.
מאחז הר האוול זינפנדל
מאחז הר האוול זינפנדל
# 67 Wine Spectator Top 100 של 2008"צפופה ועוצמתית, אך עשירה להפליא, גמישה ומובנית היטב בליבה. מציע ניחוחות של פטל שחור, אדמה טרייה וקלי סמוקי, עם ברי בר בשלים אך ממוקדים, מוקה-אספרסו ופלפל לבן טעמים. לשתות עכשיו עד 2012. 950 מקרים שנעשו.צופה ביין93 נקודות