קושיקל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות23
מגזין

טאקו בקר עם צנון וסלסה אבוקדו

טאקו בקר עם צנון וסלסה אבוקדו
מתכון טאקו בשר בקר עם צנון וסלסאן אבוקדו מוכן תוך כ 25 דקות, והוא בהחלט סופר ללא גלוטן וללא לקטוז אפשרות לאוהבי אוכל מקסיקני. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 385 קלוריות, 29 גרם חלבון ו 19 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %22 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. כמה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. 19 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. גשו לסופר וקנו מיץ ליים פלוס 1 ליים, סטייק חצאית, מלח גס ופלפל טחון, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש עד כמון הקרקע אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מוס שוקולד מרוקאי כקינוח. מתכונים דומים: טאקו ארוחת בוקר עם סלסה צנון אבוקדו, טאקו בשר בקר עם רוטב אבוקדו (טאקו דה קרנה קון סלסה דה Aguacate), ו טאקו בשר רך עם שמנת אבוקדו שום סלסה אספרגוס קלוי.

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ הם בחירה מצוינת למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. ה-Dutton-Goldfield Emerald Ridge Vineyard Pinot Noir עם דירוג של 4.9 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 58 דולר לבקבוק.
Dutton-Goldfield Emerald Ridge Vineyard Pinot Noir
Dutton-Goldfield Emerald Ridge Vineyard Pinot Noir
הבציר 2016 של פינו רכס האזמרגד שלהם הוא ממוקד במיוחד ותוסס, לראווה להפליא שורשי העמק הירוק שלה. דובדבן בהיר, קופסת סיגרים, וניחוחות עוגת ריבס מובילים את הדרך, ואחריו ריחות כהים יותר של אוכמניות, אוכמניות, ופריחת פטל לאחר זמן בכוס. הערות מלוחות של קורנית, הל וציפורן לספק שכבה נוספת של מורכבות. הפה מלא פרי מתוק של דובדבן/ברי קטיפה, נישא על טאנינים המשרד, נותן את היין כי חושניות שמחזיק אותך חוזר לעוד. עוגת דובדבנים כהה עם תבלינים אגוז מוסקט מהדהדת בגימור האנרגטי. התווים המלוחים, החריף של גבינת צ ' דר עז מיושנת מביאים את הפרי המתוק ביין, כמו גם בשר חזיר מעושן מעושן, או ברוסקטה פטריות.