קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות5
ציון בריאות5
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

טורקיה ביצה לחמניות

טורקיה ביצה לחמניות
טורקיה לחמניות ביצה יכול להיות רק סינית מתכון שאתה מחפש. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 14 גרם חלבון, 15 גרם שומן, ובסך הכל של 333 קלוריות. מתאים ל-5 ומחירו 1 מנות.4 דולר למנה. לא הרבה אנשים באמת אהבו את ההר הזה. גשו לסופר וקנו תערובת סלט כרוב, ג'ינג'ר טחון, שמן, ועוד מספר מצרכים כדי להפוך אותו היום. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר חלב חינם דיאטה. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 36%. הציון הזה לא כל כך מרהיב. נסו טורקיה ביצה לחמניות, פילו טורקיה ביצה לחמניות, ו לחמניות טורקיה ופטריות (מתכונים דומים).

הוראות

1
במחבת גדולה מבשלים הודו על אש בינונית עד שכבר לא ורוד; מסננים. מערבבים פנימה את תערובת הקולסלאו, רוטב הסויה, הג ' ינג ' ר, מלח הבצל ואבקת השום.
מרכיבים שתצטרך
אבקת שוםאבקת שום
תערובת סלט כרובתערובת סלט כרוב
מלח בצלמלח בצל
רוטב סויהרוטב סויה
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
טורקיה כולהטורקיה כולה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מניחים 1/4 כוס במרכז כל עטיפת אגרול. מקפלים בפינה התחתונה מעל מילוי; מקפלים הצדדים לכיוון מרכז. הרטיבו את פינת העטיפה שנותרה במים; מגלגלים היטב לאיטום. חזור.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
גלולגלול
ביצהביצה
3
במחבת חשמלית או בטיגון עמוק, מחממים שמן ל-375*. מטגנים לחמניות ביצה, כמה בכל פעם, במשך 3-4 דקות או עד להזהבה, הופכים לעיתים קרובות.
מרכיבים שתצטרך
גלולגלול
ביצהביצה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מסננים על מגבות נייר.
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
5
מגישים עם רוטב חמוץ מתוק.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב