קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות50
ציון בריאות13
מגזין

ירקות קולארד פשוטים

ירקות קולארד פשוטים
צריך איש מערות, ללא גלוטן, ראשוני ותוספת שלמה של 30? ירקות קולארד פשוטים יכולים להיות מתכון מדהים לנסות. מתכון זה מכין 50 מנות עם 9 קלוריות, 0 גרם חלבון, ו 1 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 3% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זה הוא מאוד במחיר סביר מתכון לחובבי אוכל דרומי. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. אם יש לכם בצל, שמן זית, מלח וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. עם כפית ציון 67%, המנה הזו טובה. מתכונים דומים: ירקות דרומיים מושלמים (כרוב, סלק, ירקות קולארד, חרדל), ירקות קולארד מבושלים, ירקות חרדל ומנגולד שוויצרי אדום, ו ירקות קולארד דל שומן(אה) .

הוראות

1
מבשלים בצל בשמן חם בתנור הולנדי גדול על אש בינונית, מערבבים מדי פעם, 10 דקות או עד שהם רכים.
מרכיבים שתצטרך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
2
מוסיפים ירקות קולארד, מלח ו -3 כוסות מים. מביאים לרתיחה; מנמיכים את האש ומבשלים 30 דקות או עד שהם רכים.
מרכיבים שתצטרך
כרוב ירוקכרוב ירוק
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל הם הבחירות המובילות שלי לדרום. באופן כללי, ישנם כמה כללים שיעזרו לכם לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן מבעבע יעבדו עם מאכלים מטוגנים רבים, ואילו זינפנדל נהדר עם מנות ברביקיו. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא פס פארקר סנטה ברברה ריזלינג. יש לו 4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 9 דולר.
פארקר סנטה ברברה ריזלינג
פארקר סנטה ברברה ריזלינג
תווים פרחוניים ופריחת תפוז, מתערבבים בניחוחות הדרים, אפרסק, יערה ומשמש בהיר על האף. על החיך תמצאו טעמים של אפרסק, משמש ופרי הדר. טעמים אלה משלבים לייצר ריזלינג יבש, אך מאוזן היטב.