קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות33
מגזין

כריך סטייק ופטריות.

כריך סטייק ופטריות.
כריך סטייק ופטריות יכול להיות רק המנה העיקרית שאתם מחפשים. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 441 קלוריות, 38 גרם חלבון ו 15 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %22 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מ Allrecipes יש 9 אוהדים. לך לחנות ותביא פלפל חריף, בצל, לחמניות קייזר, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. יום ולנטין יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. הכנת המנה לוקחת כ 20 דקות. וזה אדיר. נסו כריך סטייק בגריל של בובי פליי עם רוטב סטייק, כריך גבינה בגריל פטריות (aka להמס פטריות), ו סטייק מצופה פטריות ופלפל ברוטב פטריות ברי שמנת (מתכונים דומים).

הוראות

1
ב 12 אינץ ' מחבת, חום 1 כף שמן צמחי על חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
שמן צמחישמן צמחי
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים סטייק, בצל ופלפל פעמון. מבשלים 5 עד 6 דקות, ערבוב לעתים קרובות, עד בשר הוא כבר לא ורוד; לנקז היטב.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
בצלבצל
סטייק.סטייק.
בקרבקר
3
מוסיפים רוטב בישול ותבלינים סטייק; חום לרתיחה. להפחית את החום; מבשלים חשפו 2 עד 3 דקות, ערבוב מדי פעם, עד הרוטב חם.
מרכיבים שתצטרך
סטייק תיבולסטייק תיבול
רוטברוטב
4
הגדר שליטה בתנור לצלות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
5
מניחים צמרות של לחמניות, לחתוך צדדים למעלה, על גיליון עוגיות.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
6
מניחים פרוסת גבינה על כל אחד. מטגנים עם גבינה 4 עד 6 סנטימטרים מחום 1 עד 2 דקות או עד גבינה נמסה. תערובת סטייק כפית על החצי התחתון של כל גליל; מקום העליון של רול על כל אחד.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
סטייק.סטייק.
גלולגלול

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לסטייק. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. מרלו של הבמאי עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 21 דולר לבקבוק.
מרלו מנהל
מרלו מנהל
המרלו של המנהל שלנו מ-2014 מציע לוזריות וחך עגול ומלא. הניחוח שלו מדגים פירות אדומים ושחורים עם רמזים של אניס ועץ מתובל. עסיסיים עם כניסתו, היין מתרחב והופך לקטיפתי על החיך עם טעמים של שזיף, לוגנברי ודובדבן שחור מודגש על ידי הערות תבלינים עדינות של שעועית אספרסו ווניל קלוי. טאנינים בינוניים תומכים בגוף היין הזה, ומציעים תחכום בגימור שלו. זוגות יפה עם חזה בקר, צלעות חזיר בגריל ולינגוויני עם פסטו.