קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות15
ציון בריאות2
אירועיםקיץ
מגזין

כריכי גלידה בננה ספליט

כריכי גלידה בננה ספליט
מתכון בננה פיצול גלידה כריכים יכול להתבצע תוך כ-35 דקות. מתכון זה משמש 15. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 2 גרם חלבון, 7 גרם שומן, ובסך הכל 138 קלוריות. 1 אדם מצא שהמתכון הזה טעים ומשביע. אם יש לכם גלידת תות, אגוזי פקאן, ציפוי גלידת פאדג'וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. קיץ יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. בסך הכל, מתכון זה מרוויח לא כל כך מעולה מרהיב ציון של 19%. מתכונים דומים: בננה ספליט גלידה כריכים, בננה ספליט גלידה כריכים, ו בננה ספליט גלידה.

הוראות

1
מכינים בלילה לבראוניז לכריכי גלידה.
מרכיבים שתצטרך
כריכי גלידהכריכי גלידה
2
יוצקים לתבנית מוכנה; מפזרים אגוזי פקאן.
מרכיבים שתצטרך
צבעי מאכל אדום, צהוב וירוקצבעי מאכל אדום, צהוב וירוק
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
3
אופים ומצננים לפי הוראות המתכון.
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
4
חותכים את הבראוניז לחצי לרוחב.
5
מורחים ציפוי פאדג ' חם על חצי בראוניז אחד; מורחים עם גלידה ושכבה עם פרוסות בננה. הופכים את חצי הבראוניז שנותר; מניחים מעל בננות. לכסות להקפיא במשך 2 שעות או עד המשרד.
מרכיבים שתצטרך
עוגיות חמאת בוטנים, קצוצות גסעוגיות חמאת בוטנים, קצוצות גס
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
פרוסות בננה נוספות, לא חובהפרוסות בננה נוספות, לא חובה
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
6
חותכים לסורגים, ריבועים או צורות רצויות. עוטפים בניילון. מקפיאים עד להגשה.
מרכיבים שתצטרך
גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקוגבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
ציוד שתשתמש בו
כגון גבינות לטאקוכגון גבינות לטאקו

יין מומלץ: קרם שרי, משקה אלכוהולי, מרכיב, קטגוריית מוצרי מזון, (ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות), אבקת זרעי אהבה, קליפת אבטיח כבוש, 1 צנצנת, יציאה, יין קינוח, יכול אפרסקים, סחוט, מוסקטו, סוג פריט בתפריט, Moscato Dasti

שרי שמנת, משקה אלכוהולי ומרכיב הם הבחירות המובילות שלי לכריכי גלידה. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא נ. ב. סולרה קרם שרי. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 17 דולר.
נ. ב. סולרה קרם שרי
נ. ב. סולרה קרם שרי
לשרי קרם סולרה גוון ענבר מבריק ונחושת עמוקה. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמל מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחיך מעוגל, שופע ומלא גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.