קושיקשה
מוכן ב35 דק.
מנות9
ציון בריאות2
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

מאפינס בננה צ'יה ללא גלוטן

מאפינס בננה צ'יה ללא גלוטן
תמיד כיף שיש עוד מתכון של ארוחת בוקר, אז תנו הזדמנות ל ללא גלוטן בננה מאפינס צ'יה. מנה זו מכילה כ 3 גר' של חלבון, 3 גרם של שומן, וסך הכל 164 קלוריות. מתאים ל-9 מנות. אם יש לך קינמון, חמוציות, שוקולד צ'יפס ללא חלב, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. הכנת המנה לוקחת כ 35 דקות. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 24%. הציון הזה לא כל כך יוצא מן הכלל. מתכונים דומים: בננה אגוזים חטיפי צ'יה {ללא גלוטן + טבעוני}, כוסמת בננה אגוז מאפינס (ללא גלוטן, סוכר מזוקק חינם), ו מאפינס בננה חמאת בוטנים שוקולד (ללא גלוטן + סוכר מזוקק חינם).

הוראות

1
מחממים התנור שלך ל 177° וגריז או קו פחיות מאפין שלך.
ציוד שתשתמש בו
בישול פולנטהבישול פולנטה
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור
2
מוסיף את זרעי chia או דגנים למים, ולאפשר לשבת בזמן שאתה מכין את השאר.
מרכיבים שתצטרך
זרעי צ ' יהזרעי צ ' יה
ריבת תותים ללא גרעינים, מחולקתריבת תותים ללא גרעינים, מחולקת
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
3
מערבבים את החומרים היבשים בקערה גדולה ומניחים בצד.
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
4
שלב את שאר החומרים (למעט חמוציות, שוקולד, חלב קנבוס), ומערבבים ביסודיות.
מרכיבים שתצטרך
אפרסק, קלוף ופרוס או 1 כוס אפרסקים קפואים לא ממותקיםאפרסק, קלוף ופרוס או 1 כוס אפרסקים קפואים לא ממותקים
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
חלב קנבוסחלב קנבוס
5
מוסיפים את התערובת הרטובה ואת זרעי chia לתערובת הקמח, ומערבבים לשלב.אם תרצה, מערבבים את חמוציות ושוקולד צ ' יפס.אם התערובת נראית יבשה מדי, להוסיף קצת חלב קנבוס.
מרכיבים שתצטרך
2 כוסות (12 אונקיות) שוקולד צ'יפס מר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)2 כוסות (12 אונקיות) שוקולד צ'יפס מר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)
אפרסק, קלוף ופרוס או 1 כוס אפרסקים קפואים לא ממותקיםאפרסק, קלוף ופרוס או 1 כוס אפרסקים קפואים לא ממותקים
זרעי צ ' יהזרעי צ ' יה
חלב קנבוסחלב קנבוס
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
6
אופים במשך 25 דקות, או עד שנבדק עם קיסם שיניים.
ציוד שתשתמש בו
טעם חמאה צלולטעם חמאה צלול
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור

מרכיבים

2(חוֹרֶף)דגני בוקר בטעם צ'יה תפוח קינמון של רות (יכול תת זרעי פשתן הקרקע או זרעי צ' יה)דגני בוקר בטעם צ'יה תפוח קינמון של רות (יכול תת זרעי פשתן הקרקע או זרעי צ' יה)11 קילו קישואים,1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך11 קילו קישואים,על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים2בננות פירהבננות פירה11 קילו קישואים,כמו פיסטוקים או אגוזי מלךכמו פיסטוקים או אגוזי מלך796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקוקוס מגוררקוקוס מגורר596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח קוקוסקמח קוקוס0שמן קוקוסשמן קוקוס1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיץ קנה מאודה או סוכר קוקוס (scant)מיץ קנה מאודה או סוכר קוקוס (scant)1קומץשוקולד צ'יפס ללא חלבשוקולד צ'יפס ללא חלב1קומץחמוציות מיובשותחמוציות מיובשות11 קילו קישואים,לציטין מגורעןלציטין מגורען9ריבס, קצוץ טרי או קפואחלב קנבוס מקורי שאינו חלבי, לפי הצורךחלב קנבוס מקורי שאינו חלבי, לפי הצורך1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח קינואהקמח קינואה01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח דורה לבןקמח דורה לבן596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח טפיוקהקמח טפיוקה11 קילו קישואים,דבש הדריםדבש הדרים6(חוֹרֶף)1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן