קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות22
מגזין

מלאי דגים

מלאי דגים
דגים מלאי הוא ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני ומספק כ 4 מנות. מנה זו מכילה כ 64 גרם חלבון 3 גרם של שומן, וסך הכל 399 קלוריות. המתכון הזה מכסה %26 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. לכו לחנות ותרימו עלי דפנה, קליפות של שרימפס, עצמות דג בקלה, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש עד מלח גס אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג שוקולד גולמי בריא כקינוח. זה עובד היטב כמנה עיקרית. זה הובא לכם על ידי מרתה סטיוארט. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. עם כפית ציון של 62% המנה הזאת די טובה. נסו מלאי דגים, מלאי דגים, ו מלאי דגים (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים עובדים ממש טוב עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. יין פינו גריג ' יו FitVine עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
יין פינו גריג ' יו FitVine
יין פינו גריג ' יו FitVine
זה מעט יין לבן יבש ברור בצבע. זה נקי, פריך, טעים עם הערות פרחוניות על האף וטעמים של תפוח ירוק רמז של הדר. הסיום טרי.תהנה הלילה מבלי להקריב מחר.