קושיקשה
מוכן ב55 דק.
מנות12
ציון בריאות22
מגזין

מרק כפרי חורף

מרק כפרי חורף
ניתן להכין את המתכון למרק כפרי חורף תוך כ-55 דקות . , מתכון זה מכסה 23% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת מכילה 263 קלוריות , 11 גרם חלבון ו -11 גרם שומן . המתכון הזה משרת 12. הוא מובא אליכם על ידי Taste of Home. זה עובד היטב כמזנון במחיר סביר. אדם אחד מצא שהמתכון הזה טעים ומשביע. זה יהיה להיט באירוע הסתיו שלך. גשו לסופר וקנו תירס, שאלוט, נקניק ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותו היום. עם ציון של 62% , המנה הזו די טובה. נסו מרק ירקות כפרי , מרק שעועית כפרי ומרק איטלקי כפרי (מתכונים דומים).

הוראות

1
בתנור הולנדי מטגנים את הנקניק, הפלפל האדום והשאלוט בחמאה עד שהירקות מתרככים.
מרכיבים שתצטרך
פפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנותפפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנות
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
שאלוט, מגורר או טחוןשאלוט, מגורר או טחון
1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
2
להוסיף קייל; מכסים ומבשלים 2-3 דקות או עד שהקייל נבול. מערבבים פנימה את המרק, התירס, השעועית, הקאיין והפלפל. להביא לרתיחה. להפחית את החום; מבשלים, ללא מכסה, במשך 20 דקות. מחזירים לרתיחה. מערבבים פנימה אורזו. מבשלים 8-10 דקות יותר או עד שהפסטה רכה.
מרכיבים שתצטרך
שמן זית בתוספת 3 עד 4 כפותשמן זית בתוספת 3 עד 4 כפות
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
חומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשהחומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשה
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה
1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל
כרובכרוב
תרד, מנוקה ומאודה במיקרוגלתרד, מנוקה ומאודה במיקרוגל

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

ניתן לשלב אנטיפסטי עם יין מבעבע ורוזה מבעבע. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. מהדורת יום השנה של NV Wilson Creek Almond עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראית כמו התאמה טובה. זה עולה כ-22 דולר לבקבוק.
מהדורת יום השנה של NV Wilson Creek Almond
מהדורת יום השנה של NV Wilson Creek Almond
שמפניה זו שזכתה במדליית זהב מכונה גם השמפניה "OH MY GOSH"®. היין המבעבע הלבן הזה מותסס באופן טבעי, עם רק רמז של שקד טהור נוסף כך שהוא מובטח לסנוור את האורחים שלך. שמפניה חובה כדי להפוך כל אירוע למיוחד במיוחד. נהדר עם קינוחים, חיבוקים, ג'קוזי, פיקניקים, קמינים, בראנץ' ומסיבות. מאוד פופולרי בכל החתונות כאן.