קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות25
מגזין

מרק שעועית שחורה

מרק שעועית שחורה
המתכון של מרק שעועית שחורה ניתן להכין תוך כ-45 דקות . , אתה מקבל ארוחה בסגנון 8. צופה בדמות שלך? המתכון הצמחוני ללא גלוטן ולקטו אובו זה מכיל 228 קלוריות , 11 גרם חלבון ו -6 גרם שומן למנה. אפשר ליהנות ממנו בכל עת, אבל הוא טוב במיוחד לסתיו . מתכון זה אהוב על 1 אוכלי אוכל וטבחים. גשו לסופר וקנו בצל ירוק, פלפל, פלפל ג'לפנו ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותו היום. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. עם ציון של 70% , המנה הזו מוצקה. מתכונים דומים: מרק עדשים שחורות ושעועית שחורה , רוטב שעועית שחורה תוצרת בית (המכונה גם רוטב שום שעועית שחורה או משחת שעועית שחורה) ורוטב שעועית שחורה תוצרת בית (המכונה גם רוטב שום שעועית שחורה או משחת שעועית שחורה) .

הוראות

1
בקערה קטנה, מועכים פחית שעועית שחורה; לְהַפְרִישׁ. בסיר גדול מטגנים בשמן את הסלרי, הבצל, הפלפל האדום והג'לפנו עד לריכוך.
מרכיבים שתצטרך
(טרידר ג'ו'ס)(טרידר ג'ו'ס)
פפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנותפפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנות
12 פלפלי ג'לפנו (בערך 3 אינץ' כל אחד)12 פלפלי ג'לפנו (בערך 3 אינץ' כל אחד)
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
להוסיף שום; לבשל עוד דקה.
מרכיבים שתצטרך
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
3
מערבבים פנימה את המרק, העגבניות, הכמון, הכוסברה, הרוטב החריף, הפלפל, עלה הדפנה, השעועית הנותרת ושעועית פירה שמורה. להביא לרתיחה. להפחית את החום; מכסים ומבשלים 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
2 (14 אונקיות. קופסאות שימורים) מרק עוף דל נתרן2 (14 אונקיות. קופסאות שימורים) מרק עוף דל נתרן
שרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובששרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובש
3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
חומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשהחומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשה
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
¼ כפית אורגנו¼ כפית אורגנו
4
לזרוק את עלה דפנה. מערבבים פנימה מיץ ליים.
מרכיבים שתצטרך
1 תות, קלוף1 תות, קלוף
3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת
5
מקשטים כל מנה ב-1 כף שמנת חמוצה ו-1-1/2 כפיות בצל ירוק.
מרכיבים שתצטרך
חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'
צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק

מרכיבים

1שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)1kgsפחיות כל אחת) שעועית שחורה, שטופה ומנוקזת, מחולקתפחיות כל אחת) שעועית שחורה, שטופה ומנוקזת, מחולקת397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול עגבניות חתוכות לקוביות עם פלפלים ובצל ירוקים, ללא שומןיכול עגבניות חתוכות לקוביות עם פלפלים ובצל ירוקים, ללא שומן3מאמן פפ מסווג 200-נוכחיצלעות סלרי עם עלים, קצוץצלעות סלרי עם עלים, קצוץ4שיני שום, טחוןשיני שום, טחון25אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בצל ירוק קצוץבצל ירוק קצוץ21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.כוסברה טחונהnameכוסברה טחונהname31 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.כמון טחוןכמון טחון11 קילו קישואים,רוטב חריף בסגנון לואיזיאנהרוטב חריף בסגנון לואיזיאנה1פלפל חלפיניו, זרע וקצוץפלפל חלפיניו, זרע וקצוץ11 קילו קישואים,1 תות, קלוף1 תות, קלוף1156 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמנת חמוצה מופחתת שומןשמנת חמוצה מופחתת שומן2(חוֹרֶף)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1גדולבצל, קצוץבצל, קצוץ01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס1( חצילים)פלפל אדום מתוק, קצוץפלפל אדום מתוק, קצוץ794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פחיות כל אחד) מופחת-מרק עוף נתרן או מרק ירקותפחיות כל אחד) מופחת-מרק עוף נתרן או מרק ירקות

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוזה מבעבע הם הבחירות המובילות שלי עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. Domaine Carneros Brut עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה כ-27 דולר לבקבוק.
דומיין קרנרוס ברוט
דומיין קרנרוס ברוט
בציר המתוארך בכל שנה, Domaine Carneros Brut Cuvée מייצג את מיטב הפינו נואר והשרדונה של קרנרוס שיוצרו ליין מבעבע קלאסי. הכינוי הוא 100% קרנרוס. הברוט התיישן בבקבוק במשך שלוש שנים לפני השחרור. זה ימשיך לפתח עומק ומורכבות נוספים ככל שהוא יתבגר. לקוויה זו ניחוחות של פרחי אחו, אגסים וקליפת הדרים משופרים עם תווים של טוסט, וניל ותבלינים. היין בנוי בצורה אלגנטית, עשיר, עגול ובעל טעם עם גימור קרמי ארוך המהווה את סימן ההיכר של יינות דומיין קרנרוס. מוגש יפה עם גבינות שמנת כפולות או משולשות, הוא גם מתאים במיוחד עם צדפות, רכיכות, דגים, עופות, מטבח אסיאתי וקליפורניה.