קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות34
מגזין

ניוקי זהב, פריך עם שעועית פגז בקיץ

ניוקי זהב, פריך עם שעועית פגז בקיץ
המתכון ניוקי הזהב, פריך עם שעועית פגז בקיץ יכול להיות מוכן אם תרצו תוך כ-45 דקות. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 400 קלוריות, 10 גרם חלבון ו 15 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך פטריות chanterelle, עגבניות שרי, שמן זית כתית נוספת, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כמה אנשים ממש אהבו את המנה הזו. יום העצמאות יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. מתכון זה מ 101 ספרי בישול יש 28 אוהדים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב טבעוני דיאט. נסו בסוף הקיץ מרק עגבניות עם שעועית פגז, דיונון טבעות פטרוזיליה, סלט טאקו הצדפה פריך, ו טאקו קליפה פריך קל (מתכונים דומים).

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם הבחירה הראשונה שלי לניוקי. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. אתה יכול לנסות ברון Ricasoli Castello di Brolio קיאנטי Classico Gran Selezione. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 60 דולר לבקבוק.
Barone Ricasoli Castello di Brolio Chianti Classico Gran Selezione
Barone Ricasoli Castello di Brolio Chianti Classico Gran Selezione
# 28 יין ב -50 העליון של VinePair של 2018צבע אדום אודם בצבע אדום עם אף דק של אוכמניות הערות דומדמניות שחורות, רמזים בלסמיים ומתובלים. היין מציג מבנה חומצה מעולה, טאנינים מאוזנים היטב ואלגנטיים. ההשפעה בפה היא קטיפתי ועקבית.