קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות2
ציון בריאות7
מגזין

ניוקי עם סקווש ותירס מתוק

ניוקי עם סקווש ותירס מתוק
הרבה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. אם יש לך גבינת עיזים, פטרוזיליה עלה שטוח, ניוקי אטום ואקום, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. נסו ניוקי עם קיץ סקווש, תירס, בזיליקום, פטה, תירס מתוק מרק סקווש עם פריך Pancetta, ו טאקו סקווש קיץ עם תירס מתוק & Queso פרסקו (מתכונים דומים).

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם הבחירה הראשונה שלי לניוקי. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. אתה יכול לנסות Castello di Monsanto Il Poggio קיאנטי Classico Riserva. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 40 דולר לבקבוק.
Castello di Monsanto Il Poggio Chianti Classico Riserva
Castello di Monsanto Il Poggio Chianti Classico Riserva
נולד בכרם "Il Poggio" (5.5 חה, 310 מטרים a.s.l.) שממנו בשנת 1962, זה לקח את שמו: זהו Cru קלאנטי הראשון Classico. עשוי 90% Sangiovese ו 7% Canaiolo ו 3% Colorino, זה הגילאים 20 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי. היום הוא מייצג את המוצר היוקרתי ביותר של החברה, מוערך בכל רחבי העולם. הוא מיוצר רק בצירים הטובים ביותר. החברה בחרה לשמור כמות ניכרת של בקבוקי יין זה במרתף להיות הארכיון הקבוע, מסוגל לספר את ההיסטוריה של Castello di Monsanto