קושימומחה
מוכן ב6 שעות, 50 דק.
מנות4
ציון בריאות36
מגזין

סטייק צ'יפוטלה סלסה

סטייק צ'יפוטלה סלסה
המתכון צ'יפוטלה סלסה סטייק יכול לספק הכמיהה המקסיקנית שלך בערך 6 שעות ו-50 דקות. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 170 קלוריות, 27 גרם חלבון ו 4g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %16 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יהיה להיט בחג היום ולנטין שלך. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני דיאט. אם יש לכם סלסה צ'יפוטלה, כמון טחון, סטייק בקר עגול העליון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש עד כמון הקרקע אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מוס שוקולד מרוקאי כקינוח. רק מעטים מאוד אהבו את המנה העיקרית. מתכונים דומים: טאקו סטייק צ'יפוטלה עם סלסה אננס, סטייק צ'יפוטלה בוואט עם תירס ליים וסלסה עבה, ו צ'יפוטלה שפשף שומה טאקו סטייק עם קרם צ' יפוטלה וגואקמולי.

יין מומלץ: ורוד נוצץ, יין מבעבע

רוטב טבילה בתפריט? נסה זיווג עם רוזה מבעבעת ויין מבעבע. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים למזון ומשלימים מגוון רחב של טעמים. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Ruffino Sparkling rosé. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 13 דולר.
Ruffino נוצץ עלה
Ruffino נוצץ עלה
Ruffino רוזה נוצץ הוא טרי וריחני עם הערות של תות ורמזים קלים של עלי כותרת ורדים. על החך יש יין בועות אלגנטיות וחומציות מרעננת, המציע טעמים מפתים של פירות יער אדומים עדינים ופירות לבנים השוהים לאורך הגימור.Ruffino Sparkling Rosé הוא מהנה בפני עצמו כאפריטיף, אבל גם כבן לוויה למזון, זיווג טוב עם מגוון רחב של מנות כולל דגים בגריל, עוף צלוי, וסלטים ירוקים מעורבים.