קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות61
מגזין

סטייק צלע עם סלסה אבוקדו

סטייק צלע עם סלסה אבוקדו
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנה עיקרית, אז תנו הזדמנות ל סטייק אגף עם סלסאן אבוקדו. והוא יספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה 655 קלוריות, 42 גרם חלבון ו 43 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %39 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו אבוקדו, פלפל טחון, פתיתי פלפל, ועוד מספר מצרכים כדי להפוך אותו היום. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. יום ולנטין יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. הכנת המנה לוקחת כ 30 דקות. . עם כפית נסו סטייק צלע עם עגבניות-סלסה אבוקדו, סטייק צלוי עם אבוקדו וסלסה דו-עגבנייה, ו סטייק צלוי טאקו רך עם סלסה אבוקדו ליים (מתכונים דומים).

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

סטייק עובד ממש טוב עם מרלו, קברנה סוביניון, ופינו נואר. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. מרלו של הבמאי עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 21 דולר לבקבוק.
מרלו מנהל
מרלו מנהל
המרלו של המנהל שלנו מ-2014 מציע לוזריות וחך עגול ומלא. הניחוח שלו מדגים פירות אדומים ושחורים עם רמזים של אניס ועץ מתובל. עסיסיים עם כניסתו, היין מתרחב והופך לקטיפתי על החיך עם טעמים של שזיף, לוגנברי ודובדבן שחור מודגש על ידי הערות תבלינים עדינות של שעועית אספרסו ווניל קלוי. טאנינים בינוניים תומכים בגוף היין הזה, ומציעים תחכום בגימור שלו. זוגות יפה עם חזה בקר, צלעות חזיר בגריל ולינגוויני עם פסטו.