קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות75
מגזין

סטייקי סלמון בגריל עם רוטב אוכמניות מלוח

סטייקי סלמון בגריל עם רוטב אוכמניות מלוח
סטייקים סלמון בגריל עם רוטב אוכמניות מלוחים עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מתכון זה משמש 4. מנה אחת מכילה 364 קלוריות, 35 גרם חלבון, ו 18 גרם שומן. המתכון הזה מכסה 27% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. זה מושלם עבור הרביעי ביולי. אם יש לכם מיץ תפוזים, אוכמניות, שמן זית וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. כדי להשתמש בחומץ הבלסמי תוכלו לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם גלידת תות רזה כמו קינוח. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 25 דקות. זה מובא לך על ידי כולםמתכונים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב ופסקטרי דיאטה. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 86%. ציון זה מרהיב. נסו סטייקי סלמון בגריל עם רוטב צ'יפוטלה-פונזו ושעועית ירוקה בגריל, סטייקי סלמון בגריל עם רוטב חרדל ואספרגוס, ו סלמון בגריל עם רוטב מחבת אוכמניות מהיר עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
יוצקים לסיר 1/2 כוס ציר עוף, חומץ, מיץ תפוזים ודבש. מביאים לרתיחה על אש גבוהה, ואז מנמיכים את האש לבינונית. ממיסים עמילן תירס ב 1/4 כוס ציר עוף, ומערבבים לרוטב המבעבע. מבשלים ומערבבים עד שהרוטב מסמיך ומתבהר, 1 עד 2 דקות. מערבבים פנימה את האוכמניות והעירית, ושומרים על חום על אש נמוכה.
מרכיבים שתצטרך
ציר עוףציר עוף
מיץ תפוזיםמיץ תפוזים
אוכמניותאוכמניות
עמילן תירסעמילן תירס
חומץחומץ
עיריתעירית
דבשדבש
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מחממים גריל לחום בינוני גבוה.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
3
מברישים סלמון בשמן, ומתבלים לפי הטעם במלח ופלפל. צולים עד שהדג מתקלף בקלות בעזרת מזלג, כ -3 עד 4 דקות לכל צד.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
סלמוןסלמון
דגיםדגים
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
4
מגישים עם רוטב אוכמניות.
מרכיבים שתצטרך
אוכמניותאוכמניות
רוטברוטב

יין מומלץ: פינו נואר, שרדונה, סוביניון בלאן

פינו נואר, שרדונה וסוביניון בלאן הם הבחירות המובילות שלי לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, כדאי לשקול את התיבול והרטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר למנות חמאתיות וקרמיות, בעוד שסוביניון בלאן יכול להשלים מנות עשבי תיבול או הדרים. אדום בעל גוף קל, נמוך טאנין כמו פינו נואר, משתלב נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. אתה יכול לנסות לואיס ג ' אדו פינו נואר. סוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-24 דולר לבקבוק.
לואי ג ' אדו פינו נואר
לואי ג ' אדו פינו נואר
פינו נואר ג 'אדו הוא יין זני טהור המופק מחובות פינו נואר ויינות שנבחרו מאתרי כרמים ברמת הכפר ברחבי העיר סי סייטה ד' אור ו סי סווטה צ ' אלונז. כמו בכמה מהיינות הקטנים יותר שלהם, מייסון לואי ג ' אדוט נוהג ב "ר רזפליס" כדי לשפר את איכות היין על ידי סיווג כמה יינות בעלי כינוי גבוה יותר שישולבו בתערובת. המגרשים הסופיים נבחרים בקפידה, ובהתאם לבציר, מיושנים במשך מספר חודשים בחביות עץ אלון כדי לעורר את טעמי פירות היער האדומים הנקיים והבשלים ואת הארציות של הענב המתרכך במגע עדין של עץ. משקף את סגנון הג 'דוט, פינו נואר ג' דוט הוא הרמוני ומאוזן, עם פירותיות שמנמנה ומרקם משיי המקוזז על ידי טאנינים עגולים ועדינים ביין בעל גוף בינוני ומבנה אלגנטי. את זר הזנים האופייני והריחני מאוד משלים גימור טעים ומתמשך.