קושירגיל
מוכן ב33 דק.
מנות4
ציון בריאות29
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט העוף הסיני של הגנרל

סלט העוף הסיני של הגנרל
רק מעטים מאוד אהבו את המנה הסינית הזאת. אם יש לך דבש, זנגביל, אטריות ראמן, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. הכנת המנה לוקחת כ 33 דקות. זה עובד היטב כמנה עיקרית ידידותית לתקציב. נסו אוכל סיני עוף של גנרל צו., ארמון הקיסר הסיני העוף של הגנרל צו ... האנשים שלנו יתהו איפה הזמנת את ההוצאה הזאת ... , ו סלט עוף סיני ללא אשמה-סלט זה קל, בריא ומלא טעם (מתכונים דומים).

הוראות

1
שלב הראשון 7 מרכיבים בקערה קטנה; מערבבים היטב עם מקצף.
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
2
תזרקו מנות תיבול מאטריות. לשבור אטריות מבושלות לחתיכות קטנות.
מרכיבים שתצטרך
תערובת תיבולתערובת תיבול
פסטהפסטה
3
מניחים 1 1/2 כוסות חסה על כל אחד 4 צלחות הגשה; העליון כל אחד עם 1/2 כוס עוף 1/4 כוס גזר מגורר. מחלקים אטריות ראמן באופן שווה על כל סלט; מעל כל אחד עם שקדים 1 כף. כף 2 1/2 כפות רוטב שווה על כל סלט ממש לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
אטריות ראמןאטריות ראמן
שקדיםשקדים
עוף שלםעוף שלם
חסהחסה
גזרגזר

מרכיבים

2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר מגורר (בערך 2 בינוני)גזר מגורר (בערך 2 בינוני)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחזה עוף מבושל מגוררחזה עוף מבושל מגורר1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמן שומשום כההשמן שומשום כהה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)זנגביל טרי טחוןזנגביל טרי טחון3(חוֹרֶף)בצל ירוק טחוןבצל ירוק טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב הויסיןרוטב הויסין21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1בצל צהוב בינוני, קצוץחסה קרועהחסה קרועה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב סויה דל נתרןרוטב סויה דל נתרן85אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אטריות ראמן חבילהאטריות ראמן חבילה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשקדים מרוסקים, קלוייםשקדים מרוסקים, קלויים

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסייתי בתפריט? נסה זיווג עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. יין אחד אתה יכול לנסות הוא ליאו Steen Saini כרם Chenin Blanc. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 24 דולר.
Leo Steen Saini Vineyard Chenin Blanc
Leo Steen Saini Vineyard Chenin Blanc
כמו להיות מועבר לאחו באביב, היין המקסים הזה מציג ניחוחות מפתים של קמומיל, ורבנה לימון, טימין והדר zesty. על החיך הארוך והמרענן, חומציות טבעית מעולה ומינרליות חצץ רטובה להביא אנרגיה יפה ליין, נושאת טעמים של תפוח ירוק אגס אנג ' ו כדי לסיים בהיר, ממוקד.