קושימומחה
מוכן ב1 ש, 35 דק.
מנות7
ציון בריאות2
מגזין

סלסה אפרסק II

סלסה אפרסק II
אנשים רבים באמת אהבו את המנה המקסיקנית הזאת. אם יש לך פלפלים חלפיניו, גבישי פקטין פירות, גרידת ליים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. . בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular רע למדי של 30%. נסו סלסה אפרסק, סלסה אפרסק, ו סלסה אפרסק (מתכונים דומים).

הוראות

1
לעקר צנצנות ומכסים.
2
בסיר גדול, לשלב אפרסקים, בצל, פלפל, כוסברה, שום, כמון, חומץ, גרידת סיד. מערבבים יחד פקטין ו 1/4 כוס סוכר. מביאים לרתיחה, ומערבבים הנותרים 3 1/2 כוסות סוכר. להרתיח במשך 1 דקה, ערבוב כל הזמן.
מרכיבים שתצטרך
גרידת לייםגרידת ליים
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
אפרסקאפרסק
חומץחומץ
שוםשום
פקטיןפקטין
פלפלפלפל
כמוןכמון
בצלבצל
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
3
הסר מהחום, ומערבבים במשך 5 דקות.
4
יוצקים סלסה אפרסק לתוך צנצנות מוכנות, משאיר שטח אוויר 1/4 אינץ'. חותם, ולעבד באמבט מים רותחים במשך 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
אפרסקאפרסק
סלסהסלסה
מיםמים

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני עובד ממש טוב עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Teutonic Gamay פינו נואר תערובת 1787 לספירה. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 30 דולר.
תערובת פינו נואר טבטונית Gamay Pinot 1787 לספירה
תערובת פינו נואר טבטונית Gamay Pinot 1787 לספירה
זה "1787" פינו נואר/תערובת Gamay הוא חלק הדלפק לתערובת " 459 " שלנו. ההבדל היחיד בין שני היינות (שניהם עשויים מאותו פרי מדויק) הוא כלי המשמש לייצור אותם. ה" 1787 " הותסס והתבגר בחביות עץ אלון נייטרליות. ההבדל בטעם וריח הוא מדהים ואתה רק צריך לטעום אותם זה לצד זה כדי לראות בעצמך. בשנת 1787, צו הורה להסיר את כל זני הענבים האדומים בעמק מוסל ולהחליף אותם בגפנים ריזלינג. עם הזמן, חוק זה התפוגג זנים אדומים לאט יש נטוע שוב באזור.