קושיבינוני
מוכן ב25 דק.
מנות18
ציון בריאות0
מגזין

עוגת ממתקים חלבית

עוגת ממתקים חלבית
אם ברצונך להוסיף עוד ללא גלוטן, חלב חינם, ו pescatarian מתכונים לרפרטואר שלך, עוגת ממתקים חלבית עשוי להיות מתכון שאתה צריך לנסות. מתכון זה מספק 18 מנות. עם 169 קלוריות, 0 גר' של חלבון, ו 0g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %0 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם סוכריות על מקל, ציפוי סוכר, גלוקוז נוזלי, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. 167 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זה הובא לכם על ידי BBC אוכל טוב. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 25 דקות. ציון זה הוא רע מאוד (אבל עדיין ניתן לתקן). בראוניז מצופים מממתקים, בראוניז מצופים מממתקים, ו עוגיות מוקה קנדי קיין חלביות דומים מאוד למתכון זה.

הוראות

1
לקשור את מקלות הממתקים הקטנים לקבוצות עם סרט.
מרכיבים שתצטרך
קנדי קייןקנדי קיין
2
שים את הגלגלית הלבנה סוכר, גלוקוז נוזלי ומים במחבת.
מרכיבים שתצטרך
גלגלית סוכרגלגלית סוכר
סירופ גלוקוזסירופ גלוקוז
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
3
חום עד שסוכר נמס וסירופ הופך ברור. תוריד את החום לטאטא את החלבונים ביצה עד נוקשה, ואז להמשיך לטאטא תוך בהתמדה לשפוך סירופ חם בזרם. להמשיך להכות עד עבה מספיק כדי להתפשט, ואז להכות בסוכר הדובדבן מנופה.
מרכיבים שתצטרך
ל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסיםל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסים
תוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובהתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובה
להתיז תמצית וניללהתיז תמצית וניל
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
4
במהירות להפיץ את הדובדבן על 18-23cm מרובע או עוגה עגולה (מרציפן מכוסה, אם תרצה), מסתחרר בערך. מקל על מקלות הממתקים ולהשאיר 1 hr להגדיר.
מרכיבים שתצטרך
קנדי קייןקנדי קיין
מרציפןמרציפן
2/3 כוס פלפלים אדומים מתוקים קלויים קצוצים2/3 כוס פלפלים אדומים מתוקים קלויים קצוצים
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק

יין מומלץ: קרם שרי, Moscato Dasti, יציאה

העוגה עובדת ממש טוב עם קרם שרי, מוסקטו ד ' אסטי ופורט. כלל שיוך יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים טוב עם Moscato D ' Esti, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת, וקינוחי קרמל או שוקולד זוג גם עם פורט. אתה יכול לנסות שרי קרם Nv Solera. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 17 דולר לבקבוק.
קרם שרי NV Solera
קרם שרי NV Solera
לשרי קרם הסולרה יש גוון ענבר מבריק ונחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאנים, האגוזים המלוחים המתוקים וניחוחות תבלינים חומים נושאים מבטא קרמל מורכב. ערך מתוק מוביל לחיך מעוגל, שופע, בעל גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.