קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות100
מגזין

עוף וקוסקוס בצפון אפריקה

עוף וקוסקוס בצפון אפריקה
המתכון עוף צפון אפריקה וקוסקוס יכול לספק הכמיהה האפריקאית שלך בסביבה 45 דקות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? מתכון טבעוני זה יש 400 קלוריות, 12 גרם חלבון ו 6 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %22 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם צימוקים זהובים, קוסקוס, מלפפוןוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. נסו קוסקוס צפון אפריקאי מסורתי (הדרך האמיתית!), סלט קוסקוס ורימונים בצפון אפריקה, ו שרימפס מתובל בצפון אפריקה + ירקות קיץ קלוי קוסקוס ישראלי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מביאים את המים לרתיחה בסיר בינוני, ומערבבים בהדרגה בקוסקוס וצימוקים.
מרכיבים שתצטרך
ג'ינג'ר מגובש קצוץ ונענע טרייה טחונהג'ינג'ר מגובש קצוץ ונענע טרייה טחונה
1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
הסר מהחום. כיסוי; בואו לעמוד 5 דקות. קצפת עם מזלג.
3
שלב מיץ תפוזים הבא 6 מרכיבים (מיץ תפוזים דרך פלפל שחור); מערבבים היטב עם מקצף.
מרכיבים שתצטרך
3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות
1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
4
מערבבים את תערובת הקוסקוס, תערובת מיץ, עוף, ושאר החומרים בקערה גדולה, וזורקים היטב.
מרכיבים שתצטרך
ג'ינג'ר מגובש קצוץ ונענע טרייה טחונהג'ינג'ר מגובש קצוץ ונענע טרייה טחונה
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
טקילה באיכות טובה (מומלץ: 100 אחוז אגבה)טקילה באיכות טובה (מומלץ: 100 אחוז אגבה)
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
5
מקשטים עם בצל ירוק, אם תרצה.
מרכיבים שתצטרך
חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'

מרכיבים

01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקוסקוס לא מבושלקוסקוס לא מבושל4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמלפפון קצוץ קלוףמלפפון קצוץ קלוף1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברה טרייה קצוצהכוסברה טרייה קצוצה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצימוקים זהוביםצימוקים זהובים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק פרוס דקבצל ירוק פרוס דק21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.כמון טחוןכמון טחון796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון2(חוֹרֶף)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתרכיז מיץ תפוזים מופשר, לא מומצאתרכיז מיץ תפוזים מופשר, לא מומצא2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל אדום קצוץפלפל אדום קצוץ7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקצוץ מוכן לאכול קלוי עור, עצמות חזה עוף (כ -3 שדיים)קצוץ מוכן לאכול קלוי עור, עצמות חזה עוף (כ -3 שדיים)11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן2(חוֹרֶף)1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן

יין מומלץ: Pinotage, Chenin Blanc, ריזלינג

פינוטג', שנין בלאן וריזלינג הן בחירות נהדרות לאפריקאי. היין הטוב ביותר עבור מנות אפריקאיות יהיה תלוי במנה, אבל יין לבן פירותי, ארומטי הוא הימור בטוח עבור מנות מתובל בעוד pinotage יהיה התאמה מסורתית למטבח דרום אפריקה. הפינוטג ' של בומונט עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 32 דולר לבקבוק.
Beaumont Pinotage
Beaumont Pinotage
הסגנון של בומונט משקף את האקלים הקריר של אזור נהר בוט. פירות יער אדומים טריים עם גוף בינוני טעים לשתייה וטאנינים משולבים היטב.תואם טוב מאוד עם bobotie, משחק וקארי, צלעות חילוף וסטייק פלפל, או לנסות snoek וריבת ענבים.