קושימומחה
מוכן ב5 שעות, 25 דק.
מנות4
ציון בריאות40
מגזין

עוף סיודד עם סלסה עגבניות כבושות

עוף סיודד עם סלסה עגבניות כבושות
פולו סיודד עם סלסה עגבניות כבושות עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון ללא גלוטן יש 4124 קלוריות, 596 גר' של חלבון, ו 148 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %43 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. 4 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. אם יש לכם שמן צמחי, סוכר חום, בצל ירוק בגריל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב חומץ היין האדום אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת דובדבנים-ברי כקינוח. מתכונים דומים: עוף בגריל בכוסברה עם עגבניות כבושות וסלסה אבוקדו, טוטצ'וס (נאצ'וס תפוחי אדמה) עם רוטב גבינה, סלסה עגבניות חרוכה, צ'וריסו, חלפניו כבוש, ו Salsan Arroz con Pollo.

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
עוף עונה בנדיבות עם מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
עוף שלםעוף שלם
3
מחממים מחבת טחון גדולה מעל חום בינוני-גבוה, מוסיפים שמן ומניחים עוף בצד העור במחבת למטה. צור במשך 4 דקות, ולאחר מכן להפחית את החום בינוני ולהמשיך לבשל עוד 8 דקות. הפעל עוף ולבשל עוד 4 דקות, או עד רק מבושל כל הדרך.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
בינתיים, להפוך את הרוטב על ידי היתוך חמאה במחבת בינוני על אש מתונה. מבשלים שאלוט ופטריות עד רך וזהב, כ 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פטריותפטריות
שאלותשאלות
חמאהחמאה
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
מוסיפים חלפיניו וכמון, חום נמוך יותר, ומבשלים במשך 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פלפל חלפיניופלפל חלפיניו
כמוןכמון
6
להוסיף ציר עוף. הפעל חום גבוה ומבשל עד הנוזל מצטמצם בחצי.
מרכיבים שתצטרך
ציר עוףציר עוף
7
מוסיפים שמנת או חצי וחצי וכוסברה וחוזרים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
קרםקרם
8
הסר מהחום. מחית בבלנדר, לעבור דרך מסננת רשת תיל, ולחזור לחום.
ציוד שתשתמש בו
מסננתמסננת
בלנדרבלנדר
9
מקציפים חלמונים, סוכר וחומץ יחד בקערה קטנה. בעוד ממשיכים לטאטא, יוצקים כוס אחת רוטב כוסברה מטוגנת לתערובת ביצה כדי למזג. לאחר מכן לשלב תערובת ביצים עם מחית ומבשלים על אש נמוכה, ערבוב כל הזמן, עד הרוטב הוא עבה וחלק.
מרכיבים שתצטרך
חלמון ביצהחלמון ביצה
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
חומץחומץ
רוטברוטב
סוכרסוכר
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
10
מסדרים עוף בגריל על מיטה של אורז האהוב עליך ורוטב כפית על כל.
מרכיבים שתצטרך
עוף בגרילעוף בגריל
רוטברוטב
אורזאורז
11
מקשטים עם עלי כוסברה, בצל ירוק בגריל, וסלסה עגבניות כבושות.
מרכיבים שתצטרך
כוסברה טרייהכוסברה טרייה
בצל ירוקבצל ירוק
עגבנייהעגבנייה
סלסהסלסה
12
מגישים באופן מיידי.
13
בקערה גדולה, לזרוק עגבניות עם בצל ירוק צ ' ילי סראנו.
מרכיבים שתצטרך
פלפל סראנופלפל סראנו
בצל ירוקבצל ירוק
עגבנייהעגבנייה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
14
בסיר בינוני, להביא חומץ לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
חומץחומץ
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
15
מוסיפים סוכר ומלח, ומבשלים עד מומס, על 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
סוכרסוכר
מלחמלח
16
הסר מחום ושמורה. למדוד זנגביל, שום, זרעי חרדל, פלפל סדוק, כמון, קאיין, כורכום על צלחת ומקום ליד תנור. בסיר בינוני אחר, מחממים שמן על חום מתון עד רק עישון.
מרכיבים שתצטרך
פלפל סדוקפלפל סדוק
זרעי חרדלזרעי חרדל
כורכוםכורכום
פלפל קאיין טחוןפלפל קאיין טחון
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
כמוןכמון
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
כירייםכיריים
17
מוסיפים תבלינים ומבשלים, ערבוב כל הזמן עם כף עץ, עד ניחוחות משתחררים, על 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
תבליניםתבלינים
ציוד שתשתמש בו
כף עץכף עץ
18
הסר מהחום ומערבבים בתערובת חומץ. מיד לשפוך על תערובת עגבניות שמורות. מערבבים לשלב, לכסות עם ניילון לעטוף, להכניס למקרר 3 עד 4 שעות או כמה ימים. עושה 2 כוסות.
מרכיבים שתצטרך
חומץחומץ
עגבנייהעגבנייה
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק

מרכיבים

4largesירכיים עוף ללא עצמות או רגל וירכיים, עם עורירכיים עוף ללא עצמות או רגל וירכיים, עם עור2(חוֹרֶף)דיאט קרם סודהדיאט קרם סודה3(חוֹרֶף)דיאט קרם סודהדיאט קרם סודה11 קילו קישואים,קאייןקאיין2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 ט אבקת פלפל לבן1 ט אבקת פלפל לבן1קבוצותכוסברה, גבעולים ועלים מופרדיםכוסברה, גבעולים ועלים מופרדים7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז מבושל, להגשהאורז מבושל, להגשה2חלמוניםחלמונים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון4(יכול להיות או להרחיק)זנגביל מגורד טריזנגביל מגורד טרי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כמון טחוןכמון טחון2(יכול להיות או להרחיק)כמון טחוןכמון טחון1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחצי וחצי או שמנת כבדהחצי וחצי או שמנת כבדה1כדי 2 jalapenos, קצוץ עם זרעיםכדי 2 jalapenos, קצוץ עם זרעים3largesפטריות, פרוסות דקפטריות, פרוסות דק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה2(יכול להיות או להרחיק)פלפל שחור סדוקפלפל שחור סדוק2(חוֹרֶף)1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר2(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור טחון טרי, לפי הטעםמלח ופלפל שחור טחון טרי, לפי הטעם1קבוצותבצל ירוק, לבן וירוק חלקים, פרוס דקבצל ירוק, לבן וירוק חלקים, פרוס דק4בצל ירוק בגריל, להגשהבצל ירוק בגריל, להגשה2ל3 סראנו צ'יילס, עם זרעים, פרוס דק בסבביםל3 סראנו צ'יילס, עם זרעים, פרוס דק בסבבים3שאלוט, חתוך לקוביותשאלוט, חתוך לקוביות454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות, חתוכות לקוביותעגבניות, חתוכות לקוביות1(יכול להיות או להרחיק)כורכוםכורכום2(חוֹרֶף)חמאה ללא מלחחמאה ללא מלח1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחומץ לבןחומץ לבן2(יכול להיות או להרחיק)זרעי חרדל צהובזרעי חרדל צהוב

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה מוגז הם הבחירה הראשונה שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. פינוט נואר Vin De סנדוויץ 'של ג' ימי ג ' ון עם 4.7 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 30 דולר לבקבוק.
כריך יין פינו נואר של ג 'ימי ג' ון
כריך יין פינו נואר של ג 'ימי ג' ון
ה "פינו נואר" הופק ובקבוק על ידי יקב ה "פולק מאשין", והיינן קני ליקיטפרקונג.