קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות5
ציון בריאות41
מגזין

פאייה עוף ולנסיאנה מהברביקיו

פאייה עוף ולנסיאנה מהברביקיו
זה מושלם עבור יום האב. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. גשו לסופר וקנו מלח, עגבניות, שעועית רגילה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. נסו Paella Valenciana, Paella Valenciana, ו Paella Valenciana (מתכונים דומים).

הוראות

1
יוצקים שעועית לימה לתוך מסננת; למיין ולהסיר פסולת, ולאחר מכן לשטוף ולנקז שעועית. במחבת 4 עד 5 ליטר מעל חום גבוה, להביא 2 1/2 עד 3 ליטרים מים ושעועית לרתיחה; לבשל במשך 2 דקות. מכסים בחוזקה, להסיר מהחום, ולתת לעמוד במשך 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
2
מסננים שעועית, הזמנת 2 ליטרים בישול נוזלי.
מרכיבים שתצטרך
3
יש לשטוף את העוף ולייבש את הטפיחה.
מרכיבים שתצטרך
4
חותכים כל ירך חצי לאורכו לאורך צד אחד של העצם; או עם סכין קצבים, לחתוך עוף שלם דרך עצמות לחתיכות 2-by 3 אינץ ' (ראה הערות). משוך את ולהשליך כל גושי שומן. לשטוף שעועית ירוקה ולהסיר ולהשליך קצות גזע וכל מחרוזות קשוחות; שעועית לחתוך לאורכים 3 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
5
אם משתמשים ברביקיו פחם (לפחות 22 ב. רחב), להצית 160 בריחים (על 9 1/2 lb.) on the firegrate; open dampers. כאשר גחלים מנוקדים באפר, בתוך 15 עד 20 דקות, מתפשטים לשכבה כפולה אפילו על 2 אינץ ' רחב יותר מאשר בסיס של מחבת פאייה. הגדר גריל 4 עד 6 אינץ ' מעל פחם.
מרכיבים שתצטרך
6
תן גחלים לשרוף עד שהם חמים (אתה יכול להחזיק את היד שלך ברמת הגריל רק 2 עד 3 שניות), 5 עד 10 דקות.
7
אם באמצעות ברביקיו גז (לפחות 19 ב. רחב), להפוך את הטמפרטורה גבוהה, מכסה סגור, ולתת חום במשך 10 דקות.
8
הגדר מחבת פאייה 17 אינץ על גריל מעל גחלים חמות או חום גבוה על גריל גז.
9
להוסיף 2 כפות שמן; עם מרית רחבה, להפיץ לתחתית המעיל של מחבת. כאשר שמן חם, להוסיף חתיכות עוף (מכסה סגור על ברביקיו גז); לבשל, מפנה פעם אחת, עד השחי קל משני הצדדים, 6 עד 12 דקות בסך הכל.
מרכיבים שתצטרך
10
מוסיפים עגבניות ומערבבים עד שרוב המיצים התאדו, 1 עד 2 דקות. מערבבים הנותרים 1 כף שמן, שעועית ירוקה, 1 1/2 כפיות מלח, פפריקה, כורכום.
מרכיבים שתצטרך
11
הוסף ספוג שעועית לימה ואת שמור 2 ליטרים בישול נוזלי (אם זה קר, חום בתנור מיקרוגל או מחבת עד חם לפני הוספת). הערה רמת הנוזל במחבת: למדוד מרחק מן השפה פאן או להתמודד מסמרות לרמה של נוזל. (סגור מכסה על ברביקיו גז.) מביאים לרתיחה עדינה.
מרכיבים שתצטרך
12
מרתיחים בעדינות כדי מרק טעם, 25 עד 30 דקות (על ברביקיו גז, לווסת את החום לפי הצורך כדי לשמור על רתיחה עדינה).
מרכיבים שתצטרך
13
הסר על 1 מרק כוס מן המחבת.
מרכיבים שתצטרך
14
הוסף מספיק מים כדי להתאים את רמת הנוזל המקורית, 3 עד 5 כוסות. טעם מרק במחבת, ואת העונה כדי לטעום עם יותר מלח; גם טעם מרק שמור העונה עם מלח.
מרכיבים שתצטרך
15
יוצקים אורז ברצועה במורד מרכז פאן. צייר כף עץ או מרית בתבנית זיגזג רחבה דרך אורז ועל פני מחבת כדי להפיץ אורז באופן שווה. לדחוף כל גרגרים צף מעל מרק בחזרה מתחת. מבשלים, ללא ערבוב, עד אורז רך לנשוך, 25 עד 30 דקות. אם אורז מתחיל לחרוך לפני שהוא רך, להסיר מחבת מחום ולתת גחלים לשרוף לטמפרטורה נמוכה יותר לפני המשך. (על ברביקיו גז, סגור מכסה ולווסת את החום כך מבעבע נוזל בזריזות בהתחלה, ואז להוריד את החום כאשר רוב הנוזל התאדה; לסובב מחבת מדי פעם כך טבחים התחתון באופן שווה.) אם האורז הוא עדיין מוצק, לטפטף על 1/2 כוס של מרק שמור באופן שווה מעל ומבשלים עוד כמה דקות; לחזור במידת הצורך. (אם מרק שמור אינו נחוץ, לשמור על שימוש אחר.)
מרכיבים שתצטרך
16
עם כפית, לדחוף הצידה קצת מהשכבה העליונה של אורז כדי לראות אם יש קרום חום בתחתית; אם אחד לא נוצר עדיין, לבשל עוד כמה דקות (להתאים את חום גז לפי הצורך לחום, אבל לא לשרוף, אורז).
מרכיבים שתצטרך
17
הסר מהחום ולתת לעמוד במשך כ 5 דקות. לסחוט מיץ מלימונים על אורז.
מרכיבים שתצטרך
18
מוסיפים מלח לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך