קושיקשה
מוכן ב28 דק.
מנות4
ציון בריאות8
מגזין

פיצה ברביקיו בגריל

פיצה ברביקיו בגריל
אם אתה רוצה להוסיף עוד הים התיכון מתכונים לקופסת המתכונים שלך, פיצה ברביקיו בגריל עשויה להיות מתכון שכדאי לך לנסות. למנה העיקרית הזו יש 877 קלוריות, 32 גרם חלבון, ו 45 גרם שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. הרביעי ביולי יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. מתכון זה מאוכלרשת יש 1 אוהדים. זמן הכנת המתכון כ 28 דקות. גשו לסופר וקנו קטשופ, שיני שום, מים, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 44%. ציון זה הוא מוצק. מתכונים דומים: פיצה עוף מנגל בגריל, עם רוטב ברביקיו צ'יפוטלה דובדבן, פיצה ברביקיו בגריל, ו פיצה עוף בגריל מנגל.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
מניחים מחבת מטגן גדולה עם 2 כפות שמן על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מוסיפים את הבצל, הפלפלים, השום והמלח והפלפל לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
פלפליםפלפלים
שוםשום
בצלבצל
4
קולים עד שהירקות מתרככים, בערך 2 עד 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
5
מחממים גריל לבינוני-גבוה.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
6
על משטח מקומח מרדדים כל חתיכת בצק לעיגול בגודל 6 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
גלולגלול
7
מברישים את שני צידי הבצק בשמן ומניחים ישירות על הגריל. סגור את החלק העליון של הגריל למשך 1 עד 2 דקות, ואז הפוך ובשל את הצד השני.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
8
מוציאים מהגריל.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
9
מברישים רוטב מנגל באופן שווה על כל פיצה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ברביקיורוטב ברביקיו
10
מניחים מעל ירקות מוקפצים ובשר חזיר.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
חזירחזיר
11
מפזרים מוצרלה וגבינת פרמזן ומניחים חזרה על הגריל. סוגרים את המכסה למשך 2 עד 3 דקות או עד שהגבינה נמסה.
מרכיבים שתצטרך
פרמזןפרמזן
מוצרלהמוצרלה
גבינהגבינה
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
12
בסיר בינוני, לשלב את כל החומרים. מביאים תערובת לרתיחה, להפחית את החום כדי לבשל. מבשלים ללא כיסוי, תוך ערבוב תדיר, במשך 1 שעה 15 דקות.
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב

מרכיבים

1206 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקנייר שחור טחון טרי, לפי הטעםנייר שחור טחון טרי, לפי הטעם21 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרשיני שום, מרוסקותשיני שום, מרוסקות1( חצילים)פלפל ירוק, זרע ופרוס ברצועות 1/2 אינץפלפל ירוק, זרע ופרוס ברצועות 1/2 אינץ1(חוֹרֶף)חרדל טחוןחרדל טחון1(חוֹרֶף)פלפל שחור טחון טריפלפל שחור טחון טרי4806 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון5(חוֹרֶף)סוכר חום בהירסוכר חום בהיר6(חוֹרֶף)שמן זית, מחולקשמן זית, מחולק1( חצילים)בצל, פרוס 1/4 אינץ ' עבהבצל, פרוס 1/4 אינץ ' עבה1(חוֹרֶף)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)25אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פרמזן מגוררתפרמזן מגוררת4בצק פיצה בחנות, מחולק לבצק פיצהבצק פיצה בחנות, מחולק לבצק פיצה473אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזיר מבושל משך, אופציונליחזיר מבושל משך, אופציונלי4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור טחון טרימלח ופלפל שחור טחון טרי227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מוצרלה גרוסהמוצרלה גרוסה5(חוֹרֶף)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר

יין מומלץ: סנג ' ובזה, שיראז, יין ברברה

יין סנג ' ובזה, שיראז וברברה הם בחירה מצוינת לפיצה. היין הטוב ביותר עבור פיצה תלוי תוספות! פיצה ברוטב אדום תדרוש יין אדום עם קצת חומציות, כמו ברברן או סנג ' ובזה. הוסף פפרוני או נקניק ואתה יכול ללכת נועז יותר עם סירה. דיווה ויוה מוסקטו פרוסקו עם דירוג 4.9 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 22 דולר לבקבוק.
ויווה דיווה מוסקטו פרוסקו
ויווה דיווה מוסקטו פרוסקו
זר פרחים אלגנטי עם רמזים של לחם חתוך טרי ואפרסק.