קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות3
ציון בריאות62
מגזין

פירה איטלקי

פירה איטלקי
המתכון האיטלקי מחית תפוחי אדמה מוכן בערך 45 דקות והוא בהחלט אדיר ללא גלוטן, ללא חלב, לקטו אובו צמחוני, וכל 30 אפשרות לאוהבי אוכל ים תיכוני. מנה אחת של מנה זו מכילה כ 9 גרם חלבון, 0 גרם שומן, ובסך הכל 348 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 3 מנות סועדים.. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-25 היו אומרים שהוא הגיע למקום. זה עובד טוב כמו מנות ראשונות זול למדי עבור חג ההודיה. אם יש לכם מרווה, פטרוזיליה, תפוחי אדמה אדומים וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זה מובא לך על ידי כולםמתכונים. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון ספוני של 96%, וזה נהדר. נסו פירה עם פונטינאן ופטרוזיליה איטלקית, בקר איטלקי ללא גלוטן עם פירה, ו עוד פירה מדומה (כרובית מחית) - דל פחמימות עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
מניחים את תפוחי האדמה בסיר גדול ומכסים במים מומלחים. מביאים לרתיחה על אש גבוהה, ואז מנמיכים את האש לבינונית-נמוכה, מכסים ומבשלים עד שהם רכים, כ -20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מסננים ומאפשרים לאדים להתייבש במשך דקה או שתיים. מחזירים את תפוחי האדמה המרוקנים לסיר.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
3
יוצקים את מרק הירקות, הטימין, הרוזמרין, האורגנו, הבזיליקום, אבקת הבצל, הפטרוזיליה, המרווה והשום על תפוחי האדמה; מועכים עם מועך תפוחי אדמה.
מרכיבים שתצטרך
מרק ירקותמרק ירקות
אבקת בצלאבקת בצל
תפוח אדמהתפוח אדמה
רוזמריןרוזמרין
אורגנואורגנו
פטרוזיליהפטרוזיליה
שוםשום
באזיל!באזיל!
טימיןטימין
מרווהמרווה
ציוד שתשתמש בו
מרסק תפוחי אדמהמרסק תפוחי אדמה

יין מומלץ: קיאנטיname, ורדיקיו., Trebbiano

קיאנטי, ורדיצ ' יו וטרביאנו הם בחירה מצוינת לאיטלקית. האיטלקים יודעים אוכל והם יודעים יין. טרביאנו ורדיצ ' יו הם יינות לבנים איטלקיים המשתלבים היטב עם דגים ובשר לבן, ואילו קיאנטי הוא אדום איטלקי נהדר למנות כבדות ונועזות יותר. יין אחד שתוכלו לנסות הוא ביביאנו קיאנטי קלאסיקו ריסרבה. יש לו 4.9 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-28 דולר.
ביביאנו קיאנטי קלאסיקו ריסרבה
ביביאנו קיאנטי קלאסיקו ריסרבה
יין מאוזן וטעים שטוב במיוחד לבציר. הוא מציע דובדבנים ופירות יער אדומים אטרקטיביים ותווי תה מעושנים חריפים, גריגו ולפסנג סוצ ' ונג על האף והחיך. יש לו התקף משיי, חיך מאוזן היטב וגימור מתמשך.