קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות4
ציון בריאות3
מגזין

צלעות חזיר קאג'ון מקורמלות

צלעות חזיר קאג'ון מקורמלות
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכונים קריאוליים, אז נסו צלעות חזיר קאג'ון מקורמלות. המתכון הזה מכסה 3% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה מכין 4 מנות עם 35 קלוריות, 1 גרם חלבון, ו 1 גרם שומן כל אחד. מתכון זה מן המתכונים שלי יש 1 אוהדים. גשו לסופר וקנו תיבול קייג'ון, סוכר חום, מלח, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב וידידותי לפודמפה דיאטה. מהכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 10 דקות. עם כפית ציון 38%, המנה הזו לא כל כך גדולה. נסו צלעות חזיר קייג'ון, קייג'ון חנוק צלעות חזיר, ו צלעות חזיר כתומות של קג'ון (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים גריל לחום של 350 עד 400 (בינוני-גבוה).
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
2
מניחים צלעות חזיר בין 2 גיליונות ניילון כבד; משטחים לעובי 1/2 אינץ ' בעזרת מערוך או צד שטוח של פטיש בשר.
מרכיבים שתצטרך
צלעות חזירצלעות חזיר
בשרבשר
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
מרכך בשרמרכך בשר
מערוךמערוך
3
מערבבים יחד סוכר חום ותיבול קייג ' ון; לשפשף תערובת על צלעות חזיר. גריל צלעות חזיר, מכוסה מכסה הגריל, 4 דקות בכל צד או עד שנעשה. מתבלים במלח לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
תיבול Cajunתיבול Cajun
סוכר חוםסוכר חום
צלעות חזירצלעות חזיר
מלחמלח
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

צלעות חזיר עובד ממש טוב עם שרדונה, פינו נואר, ריזלינג. שרדונה מתאים לצלעות או צלעות פשוטות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח למנות חזיר באופן כללי. את יכולה לנסות את האנה שרדונה. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -20 דולר לבקבוק.
חנה שרדונה
חנה שרדונה
עם צבע של דבש מבריק וקש זהוב, יין זה מביא ניחוחות של אפרסק בגריל, פאי אגסים, עם קרמל,צמח, אננס. על החיך, תפוח פרוס טרי עם קרום פאי, קרמל, פאי אגסים, אפרסק בגריל, טוסט ובננה.