קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות24
ציון בריאות1
מגזין

קאובוי מקסיקני מטבל

קאובוי מקסיקני מטבל
קאובוי מקסיקני דיפ דורש בערך 40 דקות מתחילתו ועד סופו. מתכון זה מכיל 24 מנות עם 98 קלוריות , 5 גרם חלבון ו -7 גרם שומן כל אחת. תמורת 33 סנט למנה , מתכון זה מכסה 4% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. רק אנשים בודדים הכינו את המתכון הזה, ואחד היה אומר שהוא הגיע למקום. אם יש לכם טמאלס בקר, עגבניות משומרות, גבינה מעובדת ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא גלוטן וללא חלב . זהו מתכון זול לחובבי האוכל המקסיקני. ניתן ליהנות ממנו בכל עת, אבל הוא טוב במיוחד עבור הסופרבול . זה עובד היטב בתור מזנון. זה מובא אליך על ידי Allrecipes. אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 18% , וזה די גרוע. מתכונים דומים: מטבל קאובוי בקר , מטבל קוויאר קאובוי ומטבל מקסיקני .

הוראות

1
מניחים את הטמאלס, הצ'ילי, קוביות העגבניות והגבינה המעובדת לסיר לבישול איטי. הגדר את האש על גבוהה, ומבשלים, תוך ערבוב מדי פעם עד שהגבינה נמסה. מנמיכים את האש לנמוכה כדי לשמור על המטבל חם בזמן ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
סלסה עגבניות-צ'יפוטלהסלסה עגבניות-צ'יפוטלה
שמן זית כתית מעולה, ועוד להברשת בצקשמן זית כתית מעולה, ועוד להברשת בצק
ג'ימי צהוב, כתום וחוםג'ימי צהוב, כתום וחום
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
ציוד שתשתמש בו
בישול איטיבישול איטי
2
מגישים עם צ'יפס תירס או צ'יפס טורטיה.
מרכיבים שתצטרך
6 כוסות שבבי טורטייה בטעם ליים, שבורים לחתיכות בגודל נגיסה (בערך 6 אונקיות)6 כוסות שבבי טורטייה בטעם ליים, שבורים לחתיכות בגודל נגיסה (בערך 6 אונקיות)
צ ' יפס תירסצ ' יפס תירס

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוזה מבעבע הם בחירה מצוינת עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. ה-NV Ruinart, Wine עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה כ-89 דולר לבקבוק.
NV Ruinart, יין
NV Ruinart, יין