קושיקל
מוכן ב3 דק.
מנות8
ציון בריאות1
מגזין

רוטב טבילה קוריאני

רוטב טבילה קוריאני
המתכון רוטב טבילה קוריאני מוכן בערך 3 דקות והוא בהחלט גדול ללא גלוטן וטבעוני ומתאים לאוהבי מזון קוריאני. והוא יספק כ 8 מנות. המתכון הזה מכסה %1 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 14 קלוריות, 1 גרם של חלבון ו1 גרם של שומן. זה עובד טוב כמו מתאבן. אם יש לך סוכר, זרעי שומשום קלויים, פלפל jalapeño, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זה יהיה להיט בחג ההסופרבול שלך. נסו מתכון סויה גריל מאהי מאהי עם רוטב טבילה קוריאני, כנפי עוף בגריל עם רוטב חריף חריף צ'יפוטלה ורוטב טבילת גבינה כחולה, ו חקיין: רוטב זאקס {רוטב טבילה לעוף וצ'יפס} (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים את החומרים הראשונים 5 בקערה קטנה, ערבוב עד הסוכר מתמוסס.
מרכיבים שתצטרך
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מוסיפים בצל וחלפיאו.
מרכיבים שתצטרך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה עובד ממש טוב עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. ליאו סטין סאיני ויניארד צ ' נין בלאן עם דירוג של 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 24 דולר לבקבוק.
Leo Steen Saini Vineyard Chenin Blanc
Leo Steen Saini Vineyard Chenin Blanc
כמו להיות מועבר לאחו באביב, היין המקסים הזה מציג ניחוחות מפתים של קמומיל, ורבנה לימון, טימין והדר zesty. על החיך הארוך והמרענן, חומציות טבעית מעולה ומינרליות חצץ רטובה להביא אנרגיה יפה ליין, נושאת טעמים של תפוח ירוק אגס אנג ' ו כדי לסיים בהיר, ממוקד.