קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות45
מגזין

רצועת סטייקים עם סלסה מנגו

רצועת סטייקים עם סלסה מנגו
רצועת סטייקים עם סלסה מנגו דורש סביב 25 דקות מתחילתו ועד סופו. מתכון ואינו מכיל גלוטן,, ללא חלב, שלם 30 וקטוגני משרת 4 . למנה העיקרית הזו יש 688 קלוריות, 46 גרם חלבון, ו 50 גרם שומן למנה. אם יש לכם אבוקדו, מיץ ליים, פלפל חריף וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זה יהיה להיט שלך יום האהבה אירוע. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון טוב של 76%. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם רצועת סטייקים עם סלסה מנגו אפרסק, כמון מאובק רצועת סטייקים עם סלסה ורדה חמאה, ו סטייקי טונה בגריל עם סלסת מנגו.

הוראות

1
מקום 1/2 ב. של מים בסיר קטן; להוסיף גזר. מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש; מכסים ומבשלים במשך 7-9 דקות או עד שהם רכים פריכים.
מרכיבים שתצטרך
גזרגזר
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מסננים ומצננים.
3
בקערה קטנה שלבו את המנגו, האבוקדו, הפלפל האדום, מיץ הליים, הכוסברה, המלח, הכמון והגזר. מקררים עד להגשה.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לייםמיץ ליים
פלפל אדוםפלפל אדום
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
אבוקדואבוקדו
גזרגזר
כמוןכמון
מנגומנגו
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
מפזרים תיבול טאקו על שני צידי הסטייקים. גריל, מכוסה, על אש בינונית-חמה למשך 5-7 דקות מכל צד או עד שהבשר מגיע לתועלת הרצויה (עבור בינוני-נדיר, מדחום בשר צריך לקרוא 145 ת'; בינוני, 160 ת'; עשוי היטב, 170 ת').
מרכיבים שתצטרך
תערובת תיבול טאקותערובת תיבול טאקו
סטייק.סטייק.
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח
גרילגריל
5
מגישים עם סלסה מנגו.
מרכיבים שתצטרך
מנגומנגו
סלסהסלסה

יין מומלץ: פינו נואר, מרלו, קברנה סוביניון

סטייק סטריפ עובד ממש טוב עם פינו נואר, מרלו וקברנה סוביניון. בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. באופן כללי, נתחי בקר רזים יותר משתלבים היטב עם אדומים בהירים או בינוניים, כמו פינו נואר או מרלו, בעוד שנתחים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כמו קברנה סובינוןון. אתה יכול לנסות פרחים נוף לים רכס ן פינו נואר. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-67 דולר לבקבוק.
פרחים סי וויו רידג ' אסטייט פינו נואר
פרחים סי וויו רידג ' אסטייט פינו נואר
צבע אדום עמוק עם שפת לבנים. ניחוחות הם פרחוניים ופירות דומיננטיים המורכבים מפטל ודובדבן בינג עם עדיןרמזים לארז, פלפל אנגלי ואניס. כל אלמנט האשכול מספק חריפות על החיך עם מרקם חלק ורמזים למינרליות שמובילים לסיום מתמשך מונע חומצה.