קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות5
ציון בריאות57
מגזין

תבשיל מרוקאי

תבשיל מרוקאי
תבשיל מרוקאי הוא מתכון ללא גלוטן, ללא חלב, צמחוני לקטו אובו וטבעוני עם 5 מנות. מנה אחת מכילה 246 קלוריות , 9 גרם חלבון ו -4 גרם שומן . תמורת 82 סנט למנה , מתכון זה מכסה 19% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. המתכון הזה מטעם Taste of Home דורש כוסברה טחונה, עגבניות משומרות, מים וכמון טחון. אדם אחד הכין את המתכון הזה והיה מכין אותו שוב. זה מושלם לסתיו . רק כמה אנשים באמת אהבו את ההידור הזה. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות . בכל השיקולים החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 85% . אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים הבאים: תבשיל מרוקאי , תבשיל מרוקאי צמחוני ותבשיל טלה מרוקאי .

הוראות

1
במחבת טפלון גדולה מטגנים את הכרובית, הגזר והבצל בשמן במשך 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
קרקרים מחיטה מלאהקרקרים מחיטה מלאה
1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
2
מוסיפים את הקישואים, המים, הכמון, המלח, הכוסברה, הקינמון, הקאיין והפלפל. להביא לרתיחה. להפחית את החום; מכסים ומבשלים 5 דקות. מערבבים פנימה שעועית גרבנזו ועגבניות; לבשל עוד 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כוס שמן זית כתית מעולה גויה1/2 כוס שמן זית כתית מעולה גויה
2 (14 אונקיות. קופסאות שימורים) מרק עוף דל נתרן2 (14 אונקיות. קופסאות שימורים) מרק עוף דל נתרן
כמו פיסטוקים או אגוזי מלךכמו פיסטוקים או אגוזי מלך
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
עד 3 קישואים בינוניים, מגוררים גס (בערךעד 3 קישואים בינוניים, מגוררים גס (בערך
שמן זית בתוספת 3 עד 4 כפותשמן זית בתוספת 3 עד 4 כפות
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
¼ כפית אורגנו¼ כפית אורגנו
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
3
מגישים על אורז אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)

מרכיבים

425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול גרבנזו שעועית או חומוס, שטוף סחוטיכול גרבנזו שעועית או חומוס, שטוף סחוט397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ניתן לקצוץ עגבניות, לא מצוחצחניתן לקצוץ עגבניות, לא מצוחצח31 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרcarrots, cut into 2-inch julienned stripscarrots, cut into 2-inch julienned strips200אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כרוביתכרובית01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם5ריבס, קצוץ טרי או קפואאורז מבושל חם, אופציונליאורז מבושל חם, אופציונלי5ריבס, קצוץ טרי או קפואאורז מבושל חם, אופציונליאורז מבושל חם, אופציונלי5ריבס, קצוץ טרי או קפואאורז מבושל חם, אופציונליאורז מבושל חם, אופציונלי01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.קינמון טחוןקינמון טחון11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.כוסברה טחונהnameכוסברה טחונהname11 קילו קישואים,כמון טחוןכמון טחון21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1( חצילים)בצל, לרבעים פרוס דקבצל, לרבעים פרוס דק01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן124אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קישואים פרוסיםקישואים פרוסים

יין מומלץ: קברנה סוביניון, שבלי, Malbec

קברנה סוביניון, שאבלי ומלבק הם הבחירות המובילות שלי לתבשיל. יינות אדומים בעלי גוף מלא כמו מלבק וקברנה סוביניון הם הליווי המושלם לתבשיל בקר. תבשיל דגים כנראה דורש יין לבן, כמו שאבלי. אתה יכול לנסות את יין Grgich Hills Estate קברנה סוביניון. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-68 דולר לבקבוק.
Grgich Hills Estate קברנה סוביניון יין
Grgich Hills Estate קברנה סוביניון יין
הטעמים המורכבים של היין של דומדמניות שחורות, ציפורן ומוקה מתווספים בשוש. תחושת הפה המלאה והעשירה שלו נושאת את הטעמים הללו לסיומת ארוכה ומתמשכת.