קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות2
ציון בריאות0
מגזין

בראון הגברת לשתות

בראון הגברת לשתות
משקה ליידי בראון עשוי להיות מתכון טוב להרחבת רפרטואר המשקאות שלך. מתכון ידידותי ללא גלוטן, ללא חלב ופודמפה מגיש 2 . מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 2 גרם חלבון, 12 גרם שומן, ובסך הכל 269 קלוריות. מתכון זה מכלמתכונים יש 29 אוהדים. גשו לסופר וקנו ליקר קרם אירי, ליקר קפה, קוביות קרח, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כמה אנשים באמת אהבו את המנה ההודית הזאת. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 11%. הציון הזה לא כל כך מדהים. נסו שתייה וצלחת: בייקון וסוכר חום מיושן, גברת זקנה, ו גברת זקנה קטנה עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
בבלנדר שלבו את הוודקה, ליקר השמנת האירית, ליקר קרם הרום, קרם הקוקוס וקוביות הקרח. כיסוי, ולמזג במשך כ 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
קרם קוקוסקרם קוקוס
דבש הדריםדבש הדרים
ג'לטין בטעם תותים של מותג Jell-oג'לטין בטעם תותים של מותג Jell-o
מקלות חטיף בשר בטעם פפרונימקלות חטיף בשר בטעם פפרוני
ציוד שתשתמש בו
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות
2
יוצקים לשתי כוסות.

יין מומלץ: ריזלינג, Gewurztraminer, Chenin Blanc

ריזלינג, גוורצטרמינר ושנין בלאן הם הבחירות המובילות שלי לאסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסייתי תלוי במטבח ובמנה - כמובן-אך הלבנים החומציים הללו משתלבים עם מספר ארוחות מסורתיות, חריפות או לא. ה. ריזלינג עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
ד ר הרמן ד ר ה ריזלינג
ד ר הרמן ד ר ה ריזלינג
ניחוחות של עשבי תיבול ופירות אבן. מתוק, טרי, פירותי עם חומציות תוססת. יין זה אידיאלי לאוכל חריף במיוחד אסייתי מתובלמטבח, החומציות הקלה והרעננה היא כזו שאפשר ליהנות ממנה בכוחות עצמה.