קושיקשה
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות20
מגזין

המבורגר טרטוריה צפון איטלקי

המבורגר טרטוריה צפון איטלקי
המבורגר טרטוריה צפון איטלקי עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. המתכון הזה מכסה %41 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 1272 קלוריות, 58 גרם חלבון ו 104 גרם של שומן כל אחד. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. גשו לסופר וקנו עלי בזיליקום, מלח כשר, צ'אק טחון ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב צנוברים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת אגס עם צנוברים כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן ו דל פחמימות, דיאט. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. נסו קפונטה צפון איטלקית עם תפוחי אדמה, סלט שעועית לבנה צפון איטלקי ללא גלוטן, ו סלט טרטוריה (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה של מעבד מזון, לשלב את הפטרוזיליה, בזיליקום, טימין, שאלוט, שום, מיץ לימון, חרדל דיז ' ון מחית עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
חרדל דיז ' וןחרדל דיז ' ון
מיץ לימוןמיץ לימון
פטרוזיליהפטרוזיליה
שאלותשאלות
שוםשום
באזיל!באזיל!
טימיןטימין
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
קערהקערה
2
מוסיפים את החמאה והדופק עד לשלב טוב.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
3
העברה לקערה קטנה ושמורה.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
מחממים מחבת nonstick גדולה מעל חום בינוני גבוה.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
מפזרים 1/2 של הגבינה לתוך 2 לעיגולים (כ 4 1/2 אינץ ' בקוטר) במחבת. לבשל במשך 2 דקות. ואז בזהירות להעיף עם מרית ומבשלים עוד 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
מריתמרית
6
ניקוז על מגבות נייר. חזור עם נשאר 1/2 של הגבינה.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
7
בינתיים, כדי להפוך את גרגר, לחמם את השמן במחבת גדולה מעל חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
ספקספק
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
8
מוסיפים את הכתם ומבשלים עד פריך, ערבוב מדי פעם, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
ספקספק
9
הסר מהמחבת ולנקז על מגבות נייר.
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
מחבתמחבת
10
כדי להפוך את הקציצות, לשים capicola ורוזמרין בקערה של מעבד מזון ודופק עד קצוץ דק. בקערת ערבוב גדולה, לשלב את תערובת capicola, צ ' אק, מלח ופלפל; לערבב היטב. להפריד את התערובת לתוך 4 חלקים שווים וליצור את המנות לקציצות כדי להתאים את גודל הלחמניות.
מרכיבים שתצטרך
CapicolaCapicola
רוזמריןרוזמרין
פלפלפלפל
גלולגלול
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
קערת ערבובקערת ערבוב
11
מחממים מחבת גדולה או מחבת גריל על חום גבוה.
ציוד שתשתמש בו
מחבת גרילמחבת גריל
מחבתמחבת
12
מוסיפים את הקציצות למחבת ומבשלים 3 1/2 דקות. להפוך את ההמבורגרים ולבשל במשך 3 עד 4 דקות או כדי doneness הרצוי. במהלך הדקות האחרונות של בישול, העליון את ההמבורגרים עם כמויות שוות של גבינת פונטינה ואוהל עם רדיד אלומיניום להמיס גבינה. כמו כן, במהלך הדקות האחרונות של בישול, טוסט הלחמניות.
מרכיבים שתצטרך
גבינת פונטינהגבינת פונטינה
נמס גבינהנמס גבינה
טוסטטוסט
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
מחבתמחבת
13
כדי להרכיב את ההמבורגרים, מורחים כמות נדיבה של חמאת עשבי תיבול איטלקית על הצדדים לחתוך של הלחמניות. על כל תחתית לחמניה, לארגן כמויות שוות של צנוברים, גרגר פריך, ארוגולה, קציצה עם גבינה, ופריקו. מכסים עם צמרות לחמניה ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
צנובריםצנוברים
ארוגולהארוגולה
חמאהחמאה
גבינהגבינה
מורחיםמורחים
ספקספק
גלולגלול

מרכיבים

2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקארוגולה פראי( או ארוגולה התינוק), ארוז בקלילותארוגולה פראי( או ארוגולה התינוק), ארוז בקלילות1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת מונטסיו מגוררת או אסיאגוגבינת מונטסיו מגוררת או אסיאגו0(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יבש, חם capicola( coppa), פרוס דק וקצוץ (מומלץ: ראש חזיר)יבש, חם capicola( coppa), פרוס דק וקצוץ (מומלץ: ראש חזיר)1(חוֹרֶף)חרדל דיז'וןחרדל דיז'ון170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת פונטינה גרוסהגבינת פונטינה גרוסה2(חוֹרֶף)עלי בזיליקום טריים קצוציםעלי בזיליקום טריים קצוצים1צביטהצבטו עלי רוזמרין טריים, קצוצים דקצבטו עלי רוזמרין טריים, קצוצים דק0(יכול להיות או להרחיק)עלי טימין טרייםעלי טימין טריים1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשום, קצוץשום, קצוץ567אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צ'אק קרקעצ'אק קרקע11 קילו קישואים,תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד2(חוֹרֶף)מיץ לימון טרימיץ לימון טרי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2(חוֹרֶף)עלי פטרוזיליה איטלקיים טריים קצוציםעלי פטרוזיליה איטלקיים טריים קצוצים4(יכול להיות או להרחיק)צנוברים קלוייםצנוברים קלויים4לחמניות תפוחי אדמה, פיצוללחמניות תפוחי אדמה, פיצול2(חוֹרֶף)שאלות קצוצותשאלות קצוצות113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גרגר (פרושוטו מעושן), פרוס דק וקצוץ דקגרגר (פרושוטו מעושן), פרוס דק וקצוץ דק2מקלותאיכות טובה חמאה ללא מלח, טמפרטורת החדראיכות טובה חמאה ללא מלח, טמפרטורת החדר

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקית ניתן לזווג עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Spalletti Kianti D. O. C. G. (). יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 12 דולר.
ספאלטי קיאנטי די. או. סי. ג ' י.
ספאלטי קיאנטי די. או. סי. ג ' י.
מיוצר בעיקר מן הגפנים Sangioveto של האחוזה Poggio Reale, זה יין קלאסי מובנה מראה הערות של אדמה ועור על האף עם גוונים woodsy. הפרי נקי ורך, עם טאנינים עדינים על הגימור.