קושיבינוני
מוכן ב55 דק.
מנות4
ציון בריאות8
מגזין

המרינדה הקלה ביותר אי פעם דגים

המרינדה הקלה ביותר אי פעם דגים
המרינדה הקלה ביותר אי פעם דגים יכול להיות רק המרינדה שאתה מחפש. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון חלב חינם pescatarian יש 318 קלוריות, 23 גרם חלבון ו 20 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 5 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. זמן הכנת המתכון כ 55 דקות. . אם יש לך ויסקי בורבון, שמן צמחי, רוטב סויה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. וזה די טוב. מתכונים דומים: טאקו הדגים הקל ביותר, מרינדה דגים ים תיכוני, ו מרינדה לדגים צלויים.

הוראות

1
בצלחת רדודה, מערבבים את רוטב הסויה, שמן צמחי, וויסקי בורבון.
מרכיבים שתצטרך
שמן צמחישמן צמחי
רוטב סויהרוטב סויה
בורבוןבורבון
וויסקי.וויסקי.
2
מניחים את פילה הליבוט בצלחת, ומרינים 30 דקות במקרר.
מרכיבים שתצטרך
פילה הליבוטפילה הליבוט
3
מחממים את הגריל לחום גבוה.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
4
שמן קלות באח הגריל.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
5
מניחים הליבוט על הגריל, ומשליכים מרינדה. מבשלים 5 דקות בכל צד, עד בקלות flaked עם מזלג.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
הליבוטהליבוט
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל

ציוד

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים בתפריט? נסה זיווג עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא אספסוף פינו גרי. יש לו 4.9 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 20 דולר.
אספסוף פינו גריס
אספסוף פינו גריס
ערפל של שעות הבוקר המאוחרות, ימים קרירים ללא הרף ורוחות אחר הצהריים מקפיאות מוסיפים ליין עדין אך טעים. לפינוט גרי יש צבע זהוב בהיר ואף מורכב בניחוח פירות, אשר מחייה קוטלי מנגו, תה יסמין, קינמון ומלון. אגוז קלוי קלוי חלק ודבש מאזנים את הפירות ונותנים מקום לגימור פריך וממושך מלא דשא ואפרסקים טריים.