קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות4
ציון בריאות8
מגזין

טופי-קראנץ ' קפה גלידות

טופי-קראנץ ' קפה גלידות
טופי-קראנץ ' קפה גלידות לוקח בערך 15 דקות מתחילתו ועד סופו. מתכון זה משמש 4. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 13 גרם חלבון, 53 גרם שומן, ובסך הכל 904 קלוריות. המתכון הזה מכסה %20 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זה הוא במחיר סביר מתכון לחובבי אוכל קייג'ון. לא הרבה אנשים באמת אהבו את הקינוח הזה. אם יש לכם שוקולד צ'יפס חצי מתוק, חטיפי ממתקים הית', חטיפי ממתקים הית ' נוספים וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וללא חלב דיאטה. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 46%, שהוא מוצק. מתכונים דומים: גלידות קפה טופי קראנץ, קפה שוקולד קראנץ ' פנטסטי גלידה גלידה, ו מאפינס קפה שוקולד טופי קראנץ.

הוראות

1
בקערה חסינת מיקרוגל, שלבו את השוקולד צ ' יפס, 1/2 כוס גלידה וסירופ תירס. מיקרוגל גבוה למשך 45 שניות או עד לקבלת תערובת חלקה.
מרכיבים שתצטרך
2 כוסות (12 אונקיות) שוקולד צ'יפס מר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)2 כוסות (12 אונקיות) שוקולד צ'יפס מר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)
חבילה אחת (3 אונקיות) חצאי פקאןחבילה אחת (3 אונקיות) חצאי פקאן
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
ציוד שתשתמש בו
ירקות בתערובת קליפורניהירקות בתערובת קליפורניה
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
כף 1/3 כוס גלידה לכל אחת מארבע כוסות פרפה. למעלה כל אחד עם 2 כפות רוטב שוקולד 1 כף חטיפי ממתקים קצוצים. חזור על שכבות. למעלה עם גלידה שנותרה.
מרכיבים שתצטרך
עוגיות חמאת בוטנים, קצוצות גסעוגיות חמאת בוטנים, קצוצות גס
בר סוכריות טופי אנגלי, קצוץבר סוכריות טופי אנגלי, קצוץ
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
3
מקשטים בקצפת וברים ממתקים נוספים אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
לימון גומילימון גומי
בר סוכריות טופי אנגלי, קצוץבר סוכריות טופי אנגלי, קצוץ

יין מומלץ: קרם שרי, משקה אלכוהולי, קטגוריית מוצרי מזון, (ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות), אבקת זרעי אהבה, קליפת אבטיח כבוש, 1 צנצנת, יציאה, יין קינוח, מוסקטו, Moscato Dasti

סאנדה עובדת ממש טוב עם שמנת שרי, משקה אלכוהולי וקטגוריית מוצרי מזון. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. אתה יכול לנסות נ. ב. ג ' ונסון ן קרם שרי. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-19 דולר לבקבוק.
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ונגיעה של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. גימור נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול לאלה שיאפשרו לו להזדקן". משקה טרום-פרנדיאלי מועדף. קחו את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. גם נפלא אחר הצהריים הקרים, מוגש עם ביסקוטי כדי לטבול ב "סגנון איטלקי". "