קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות40
ציון בריאות1
מגזין

כנפי עוף סיניות חריפות עם חמש תבלינים ברוטב טבילה כוסברה שמנת

כנפי עוף סיניות חריפות עם חמש תבלינים ברוטב טבילה כוסברה שמנת
כנפי עוף סיניות חריפות עם חמש תבלינים עם רוטב טבילה של כוסברה שמנת עשויות להיות רק ההר ד ' אובר שאתה מחפש. מתכון זה מכין 40 מנות עם 122 קלוריות, 9 גרם חלבון, ו 9 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 4% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה אופייני למטבח הסיני. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לכם מלח ופלפל כשר, מיץ לימון, מיונז וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן דיאטה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות. עם כפית ציון 16%, המנה הזו לא כל כך סופר. מתכונים דומים: סיני מתובל חמש תבלינים שפשף כנפי עוף עם רוטב כוסברה שמנת, אידיוט כנפי עוף עם רוטב שמנת טבילה, ו אידיוט כנפי עוף עם רוטב שמנת טבילה.

הוראות

1
מחממים תנור ל 500 מעלות צלזיוס.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
אם יש לכם כנפי עוף שלמות, חתכו קצות כנפיים וחתכו את הכנפיים לשניים במפרק. מחק קצות כנפיים או הקפיא כדי ליצור מלאי.
מרכיבים שתצטרך
כנפי עוףכנפי עוף
מלאימלאי
3
מניחים את הכנפיים בקערה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
כנפי עוףכנפי עוף
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
מפזרים אבקת חמישה תבלינים וקאיין על הכנפיים; מוסיפים קמצוץ נדיב של מלח וכ -15 טחינה של פלפל שחור. משפשפים את התערובת לכל הכנפיים עד שלא נשאר עוד שפשוף רופף.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחורפלפל שחור
פלפל קאיין טחוןפלפל קאיין טחון
כנפי עוףכנפי עוף
מלחמלח
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
5
מרפדים את חלקי הכנף על תבנית עם נייר אפייה כך שצד הכנף שיש לו הכי הרבה עור פונה כלפי מעלה. צולים עד לבישול, שחום ופריך, כ-25 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
6
מגישים חם עם רוטב טבילה כוסברה שמנת.
מרכיבים שתצטרך
רוטב טבילהרוטב טבילה
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
7
שלב מרכיבים בקערת ערבוב.
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
8
מקציפים מרכיבים לשילוב מלא ומתבלים במלח ופלפל, לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן, ורוד נוצץ, יין מבעבע

שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן הם בחירה מצוינת עבור כנפי עוף. בשר לבן מזווג בדרך כלל עם יין לבן כדי לא להכריע את טעם הבשר, ולכן שרדונה וסוביניון בלאן הם בחירות בטוחות. עוף מוכן עם רוטב עגבניות או בהחלט רוטב יין אדום יכול וצריך להיות מוגש עם אדום כמו פינו נואר. פולי ג ' ונסון קרנרוס שרדונה עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 23 דולר לבקבוק.
פולי ג ' ונסון קרנרוס שרדונה
פולי ג ' ונסון קרנרוס שרדונה
ניחוחות מרוכזים ומורכבים בשנת 2016 שלנו קרנרוס שרדונה. תווים של אפרסק בגריל,אגס, קרואסון חמאה ווניל היוו את הבמה לשרדונה עשירה ומלאה. הניחוחות מתרחבים על החיך עם טעמים מעוררי תיאבון של אגס, תפוח פריך, יערה, קוקוס קלוי ורקיק וניל. האיזון והמבנה של יין זה יחד עם החומציות הבהירה שלו הופכים אותו ליין ראוי לגיל שניתן ליהנות ממנו במשך מספר שנים. תיהנו מהיופי הזה עם עוף צלוי עסיסי וריזוטו פטריות בר.