קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות51
מטבחיםמקסיקני
סוגי מאכליםסלט
מגזין

מזרח-פוגש-דרום-מערב סלט עוף טוסטדה

מזרח-פוגש-דרום-מערב סלט עוף טוסטדה
המתכון East-meets-southwest עוף סלט Tostada יכול לספק את התשוקה המקסיקנית שלך בערך 45 דקות. המתכון הזה מכסה %34 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 507 קלוריות, 21 גרם חלבון ו 35 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. 4 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. רק מעטים מאוד אהבו את המנה העיקרית. אם יש לכם שום, שמן זית, עלי כוסברה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. נסו מזרח פוגש מערב הטוב ביותר: קיוטו סלופי ג'ו, מזרח פוגש רוטב ברביקיו מערבי, ו החוף המזרחי פוגש במערב התיכון (: שרימפס להרתיח) (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ הם בחירה מצוינת למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Teutonic Gamay פינו נואר תערובת 1787 לספירה. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 30 דולר.
תערובת פינו נואר טבטונית Gamay Pinot 1787 לספירה
תערובת פינו נואר טבטונית Gamay Pinot 1787 לספירה
זה "1787" פינו נואר/תערובת Gamay הוא חלק הדלפק לתערובת " 459 " שלנו. ההבדל היחיד בין שני היינות (שניהם עשויים מאותו פרי מדויק) הוא כלי המשמש לייצור אותם. ה" 1787 " הותסס והתבגר בחביות עץ אלון נייטרליות. ההבדל בטעם וריח הוא מדהים ואתה רק צריך לטעום אותם זה לצד זה כדי לראות בעצמך. בשנת 1787, צו הורה להסיר את כל זני הענבים האדומים בעמק מוסל ולהחליף אותם בגפנים ריזלינג. עם הזמן, חוק זה התפוגג זנים אדומים לאט יש נטוע שוב באזור.