קושימומחה
מוכן ב1 ש, 50 דק.
מנות8
ציון בריאות12
מגזין

מרק בזיליקום עגבניות קלוי

מרק בזיליקום עגבניות קלוי
אם יש לך בסביבה 1 שעה ו 50 דקות לבלות במטבח, מרק בזיליקום עגבניות קלוי עשוי להיות מצוין ללא גלוטן, צמחוני לקטו אובו ופרימל מתכון לנסות. אתה מקבל הר ד ' אובר שמשרת 8. מנה אחת מכילה 199 קלוריות, 6 גרם חלבון, ו 12 גרם שומן. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. זה הביא לך על ידי אוכלרשת. אם יש לכם מלח כשר, עגבניות שזיפים, חמאה וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. עם כפית ציון 69%, המנה הזו טובה. מרק בזיליקום עגבניות קלוי, מרק עגבניות ובזיליקום קלויים, ו מרק בזיליקום עגבניות קלוי דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
מחממים את התנור ל -400 מעלות צלזיוס. זורקים יחד את העגבניות, 1/4 כוס שמן זית, מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
עגבנייהעגבנייה
פלפלפלפל
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
3
מורחים את העגבניות בשכבה 1 על תבנית אפייה וצולים במשך 45 דקות.
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה
מורחיםמורחים
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
4
בסיר 8 ליטר על אש בינונית, הקפיצו את הבצל והשום עם 2 כפות שמן זית, החמאה ופתיתי הפלפל האדום למשך 10 דקות, עד שהבצל מתחיל להשחים.
מרכיבים שתצטרך
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
שמן זיתשמן זית
חמאהחמאה
שוםשום
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
5
מוסיפים את העגבניות המשומרות, הבזיליקום, הטימין וציר העוף.
מרכיבים שתצטרך
עגבניות שימוריםעגבניות שימורים
ציר עוףציר עוף
באזיל!באזיל!
טימיןטימין
6
מוסיפים את העגבניות הצלויות בתנור, כולל הנוזל על תבנית האפייה. מביאים לרתיחה ומבשלים ללא כיסוי במשך 40 דקות. עוברים דרך טחנת מזון המצוידת בלהב הגס ביותר. טעם לתבלינים.
מרכיבים שתצטרך
תיבולתיבול
עגבנייהעגבנייה
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
7
מגישים חם או קר.

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי בתפריט? נסה להתאים עם יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. הבלטורה רוסו ספומנטה האדומה עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראית כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 8 דולר לבקבוק.
בלטור רוסו ספומנטה אדומה
בלטור רוסו ספומנטה אדומה
הצבע התוסס והאודם של ספומנטה אדומה של בלאטורה רוסו הופך אותו ליין מבעבע שובה לב. ניחוחות מזמינים המזכירים אוכמניות והדרים יוצרים זר מורכב להפליא. מאוזן ועשיר באופי זני, יין מבעבע זה מרענן על ידי שילוב טעמים של פטל ודובדבנים המספקים גימור פריך ונקי.בעוד שספומנטס נהנים באופן מסורתי עם קינוחים, בלאטורה רוסו אדום ספומנטה הוא בן לוויה אלגנטי וחגיגי לכל אירוע.אלכוהול: 8.20%