קושימומחה
מוכן ב3 שעות
מנות10
ציון בריאות30
מגזין

מרק עוף לבבי

מרק עוף לבבי
מרק עוף לבבי עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מתכון ואינו מכיל גלוטן, מגיש 10 . מנה זו מכילה סביב 22 גרם חלבון 19 גרם של שומן, וסך הכל 479 קלוריות. גשו לסופר וקנו תפוחי אדמה, סלרי, גזר ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 3 שעות. מתכון זה אופייני למטבח קריאולי. נסו במיה במיה לבבית עם עוף ושרימפס, תבשיל גמביה-לאה" (גמביה + ג'מבליה) , ו מרק גמביה ירוק (gumbo z ' herbes) (מתכונים דומים).

הוראות

1
בסיר גדול, עוף תבשיל עם עלה דפנה til עשה ורך.
מרכיבים שתצטרך
3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
תבשילתבשיל
ציוד שתשתמש בו
6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות
2
הסר עוף מן הסיר, מגניב, להסיר בשר לחתוך לחתיכות בגודל ביס גדול.שים בשר בקערה וכיסוי, להפריש או לקרר עד צורך מאוחר יותר.למדוד 10-12 כוסות של מניות מן העוף לשפוך לתוך סיר נקי.מביאים מלאי לרתיחה ומוסיפים סלרי, בצל, תפוחי אדמה, גזר ובמיה. לבשל til במכרז.
מרכיבים שתצטרך
9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים
1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 כף גדושה פלפל לבן1 כף גדושה פלפל לבן
במיהבמיה
ציוד שתשתמש בו
פלפל ירוק או אדום מתוק קצוץ דקפלפל ירוק או אדום מתוק קצוץ דק
6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות
3
מוסיפים עוף ושאר מרכיבים, ומבשלים 10-15 דקות על אש נמוכה.
מרכיבים שתצטרך
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות

מרכיבים

1שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)1(חוֹרֶף)6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)283(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)תירס, עם מיץתירס, עם מיץ3גזר, קלופים ופרוסיםגזר, קלופים ופרוסים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץסלרי קצוץ1גדולעוף מבושלעוף מבושל4(חוֹרֶף)גרגרי בוליון עוףגרגרי בוליון עוף397(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)צדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה3בצל צהוב בינוני, קצוץציר עוף, מעוף מבושלציר עוף, מעוף מבושל11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז מבושלאורז מבושל11 קילו קישואים,גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה454(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)נקניק פולני, פרוס על ההטיהנקניק פולני, פרוס על ההטיה283(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)פטריות ענק ירוקות פרוסות, מנוקזותפטריות ענק ירוקות פרוסות, מנוקזות4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבמיה טרי פרוסבמיה טרי פרוס4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פלפל (לפי הטעם)פלפל (לפי הטעם)9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתפוחי אדמה חתוכים לקוביותתפוחי אדמה חתוכים לקוביות11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.מלח (לפי הטעם)מלח (לפי הטעם)794(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)קנדל מונטה עגבניות מבושלות, שבור עם מיץקנדל מונטה עגבניות מבושלות, שבור עם מיץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר (לפי הטעם)סוכר (לפי הטעם)11 קילו קישואים,2 כוסות שיני שום2 כוסות שיני שום340(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה

יין מומלץ: אלברינו, יין ורדים, סוביניון בלאן

אלברינו, יין רוזה וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לקייג ' ון. יינות אלכוהול נמוכים אלה ישלימו את החום במנות cajun מתובלות, במקום להפוך את הפה לשרוף יותר. שיר הלל לפנינים נוצץ לבקן עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 36 דולר לבקבוק.
שיר הלל לפנינים נוצץ לבקן
שיר הלל לפנינים נוצץ לבקן
היין הזה הוא אקזוטי ומינו שמתגמל את החושים. פיצוץ של תפוח ירוק תוסס, פירות הדר ותבלינים אפייה מלוחים. הערות פרחוניות של יסמין וג ' ינג ' ר נמצאים שם עם תחושה של עומק. היין מתפתח כאשר הסהרונים שומרים על הארומטיקה של היין הזה באבולוציה מתמדת. האלמנט במינון אפס של היין הזה יש לו לרקוד על החיך מתחילתו ועד סופו. הוא חי עם מגוון של פירות הדר, מינרלים ותבלינים. מלפנים, זה כמעט עומס חושי אבל כאשר אתה חוזר למטה אל כדור הארץ הדר, מלח ופירות אבן להתיישב עם אלמנט פירות אקזוטיים שמשאיר אותך לשבת בחיבוק ידיים ולקחת באבולוציה מתגמלת שלה. זהו יין ייצור מיקרו כי הוא בטוח כדי לשמור על התחושה במצב עמוק של תככים סיפוק.