קושירגיל
מוכן ב35 דק.
מנות4
ציון בריאות48
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

מרק שעועית קוריאנית (מיסו)

מרק שעועית קוריאנית (מיסו)
מרק שעועית קוריאנית (מיסו) יכול להיות רק המרק שאתה מחפש. מתכון ואינו מכיל גלוטן, וללא חלב מגיש 4 . מנה אחת מכילה 117 קלוריות, 9 גרם חלבון, ו 3 גרם שומן. זה מושלם עבור סתיו. 38 אנשים שמחו שניסו את המתכון הזה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 35 דקות. גשו לסופר וקנו תפוחי אדמה, פטריות, גוצ'וג'אנג, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זה הוא במחיר סביר מתכון לחובבי אוכל קוריאני. זה הביא לך את כולםמתכונים. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 96%. נסו מרק מיסו קוריאני עם צדפות מנילה, מרק גאי לאן פיקנטי ומרק שעועית, ו מרק מהיר וקל {מרק מיסו עם אטריות סובה או שעועית מונג (מתכונים דומים).

הוראות

1
בסיר גדול על אש בינונית, שלבו מים, דנג 'אנג, משחת שום, דאשי וגוצ' וג ' אנג. מביאים לרתיחה ולתת לרתיחה 2 דקות. מערבבים קישואים, תפוחי אדמה, פטריות ובצל ומניחים לרתיחה 5 עד 7 דקות נוספות. מערבבים פנימה טופו ומבשלים עד שהטופו התרחב והירקות רכים.
מרכיבים שתצטרך
2 עד 3 כפות פטרוזיליה טחונה2 עד 3 כפות פטרוזיליה טחונה
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
גוצ ' וג ' אנג.גוצ ' וג ' אנג.
טבעות פלפל אדום מתוק מתוקטבעות פלפל אדום מתוק מתוק
עד 3 קישואים בינוניים, מגוררים גס (בערךעד 3 קישואים בינוניים, מגוררים גס (בערך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים
דאשי.דאשי.
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
רוטב סויה 1 כף שומשוםרוטב סויה 1 כף שומשום
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

שנין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם אפשרויות נהדרות עבור קוריאנית. היין הטוב ביותר לאוכל אסייתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן-אך הלבנים החומציים הללו משתלבים עם מספר ארוחות מסורתיות, חריפות או לא. הברון הרצוג שנין בלאן (כשרות) עם דירוג 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
הברון הרצוג שנין בלאן (כשר)
הברון הרצוג שנין בלאן (כשר)
תחושת פה רעננה ועגולה עם תווים פירותיים עזים של נקטרינה, דומדמניות ואורן בגימור בהיר ונקי. יין רב תכליתי ליהנות עם מאכלים אתניים מתובלים מסינית להודית. נהדר גם כאפריטיף.