קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות6
ציון בריאות15
מגזין

נאצ'וס עוף של סוונסון®

נאצ'וס עוף של סוונסון®
תמיד כיף שיש עוד מתכון של hor d 'ouvre, אז תנו הזדמנות ל סוונסון® נאצ' וס עוף. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %19 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה סביב 16 גרם חלבון 18 גרם של שומן, וסך הכל 390 קלוריות. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-27 היו אומרים שזה פגע במקום. אם יש לך עגבניות, חזה עוף פרימיום במים, זיתים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זה ... בר השגה מתכון לאוהדים של אוכל מקסיקני. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 15 דקות. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. נסו Swanson Citrus Chicken And Rice, מרק עוף אטריות סנסציוני® סוונסון, ו צ'ילי צמחוני של היידי סוונסון (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים את סלסה, מרק ועוף בסיר 1 ליטר על חום בינוני עד התערובת חמה מבעבעת, ערבוב לעתים קרובות.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
סלסהסלסה
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
כפית את תערובת העוף על הצ ' יפס. למעלה עם עגבניות, בצל וזיתים.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
זיתיםזיתים
עגבנייהעגבנייה
צ ' יפסצ ' יפס
בצלבצל

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה מוגז הם הבחירה הראשונה שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. Drappier Brut Nature André & Michel Pinot Noir אפס מינון עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 60 דולר לבקבוק.
Drappier ברוט טבע אנדרה ומישל פינו נואר אפס מינון
Drappier ברוט טבע אנדרה ומישל פינו נואר אפס מינון
לאוהבי תחושות טהורות יצרנו 100% פינו נואר cuvée ללא מינון. הוא מכיל רק את שאריות הסוכר הטבעיות של היין בפחות מ-2g לכל בקבוק. יתר על כן, השימוש במינימום מוחלט של גופרית נותן ליין את החופש להביע את עצמו לחלוטין. על האף יש פריך באותו זמן פירות בשלים. על החיך הוא זקוף וטהור, עם עדינות ורעננות בשפע.זהב ורמיליון בצבע. האף של ענבים שחורים מגוהצים טריים, של פירות אדומים, לבנים והדרים. חיך שופע עם בשר של אפרסק כרם וזר של עשבי תיבול ארומטיים. הערות חריפות קטנות בגימור. שמפניה משובחת ומלוטשת וטהורה.אידיאלי כמו אפריטיף. הליווי המושלם למאכלי ים, סשימי או אפילו גבינת עיזים רכה.