קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות4
ציון בריאות7
מגזין

סלסה Jicama

סלסה Jicama
סלסה Jicama עשויה להיות רק מתאבן אתה מחפש. ואינו מכיל גלוטן, ומתכון טבעוני מגיש 4 . מנה זו מכילה סביב 2 גר' של חלבון, 7 גרם של שומן, וסך הכל 174 קלוריות. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 5 דקות. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. אם יש לכם סוכר, עלי כוסברה, תפוח סבתא סמית ' ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתם יכולים להכין אותו. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular די טוב של 45%. נסו אורנג'וסלסה Jicama, אננס-Jicama סלסה, ו סלסה תפוז Jicaman (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים את כל החומרים בקערת סלט גדולה.
ציוד שתשתמש בו
פלפל ירוק או אדום מתוק קצוץ דקפלפל ירוק או אדום מתוק קצוץ דק
2
מגישים לבד כמו סלט בצד או עם צ ' יפס טורטייה.
מרכיבים שתצטרך
6 כוסות שבבי טורטייה בטעם ליים, שבורים לחתיכות בגודל נגיסה (בערך 6 אונקיות)6 כוסות שבבי טורטייה בטעם ליים, שבורים לחתיכות בגודל נגיסה (בערך 6 אונקיות)

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה מוגז הם הבחירה הראשונה שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Teutonic Gamay פינו נואר תערובת 1787 לספירה. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 30 דולר.
תערובת פינו נואר טבטונית Gamay Pinot 1787 לספירה
תערובת פינו נואר טבטונית Gamay Pinot 1787 לספירה
זה "1787" פינו נואר/תערובת Gamay הוא חלק הדלפק לתערובת " 459 " שלנו. ההבדל היחיד בין שני היינות (שניהם עשויים מאותו פרי מדויק) הוא כלי המשמש לייצור אותם. ה" 1787 " הותסס והתבגר בחביות עץ אלון נייטרליות. ההבדל בטעם וריח הוא מדהים ואתה רק צריך לטעום אותם זה לצד זה כדי לראות בעצמך. בשנת 1787, צו הורה להסיר את כל זני הענבים האדומים בעמק מוסל ולהחליף אותם בגפנים ריזלינג. עם הזמן, חוק זה התפוגג זנים אדומים לאט יש נטוע שוב באזור.