קושימומחה
מוכן ב1 ש, 25 דק.
מנות30
ציון בריאות8
מגזין

ספגטי גן-טרי

ספגטי גן-טרי
ספגטי גן טרי דורש כשעה ו-25 דקות מההתחלה ועד הסוף. לארוחה זו יש 203 קלוריות, 8 גרם חלבון ו-4 גרם שומן למנה. תמורת 55 סנט למנה, מתכון זה מכסה 11% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. המתכון הזה משרת 30. לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ואחד היה אומר שהוא פגע במקום. אם יש לכם אורגנו, גזר, שיני שום ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. עם ציון ספונקולרי של 42%, המנה הזו טובה. מתכונים דומים: רוטב עגבניות טריות וספגטי גינה, רוטב ספגטי טרי וטיפ פילינג, וספגטי טרי לימון עם רוטב גינה ופרחי דלעת.

הוראות

1
בתנור הולנדי מטגנים בשמן את הפטריות, הגזר, הסלרי, הבצל והפלפלים עד לריכוך.
מרכיבים שתצטרך
טבעות פלפל אדום מתוק מתוקטבעות פלפל אדום מתוק מתוק
1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
1 ראש חסה אדום, חתוך לקוביות בגודל 2 אינץ'1 ראש חסה אדום, חתוך לקוביות בגודל 2 אינץ'
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
2
להוסיף שום; לבשל עוד דקה.
מרכיבים שתצטרך
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
3
מוסיפים את 10 המרכיבים הבאים. להביא לרתיחה. להפחית את החום; מכסים ומבשלים במשך שעה.
4
מגישים עם ספגטי.
מרכיבים שתצטרך
ספגטיספגטי

מרכיבים

2406 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחתיכות ירקות בגודל נגיסחתיכות ירקות בגודל נגיס21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.אגוז מוסקט נוסף, לא חובהאגוז מוסקט נוסף, לא חובה21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.אגוז מוסקט נוסף, לא חובהאגוז מוסקט נוסף, לא חובה850אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פחיות כל אחד) רוטב עגבניותפחיות כל אחד) רוטב עגבניות2kgsפחיות כל אחד) עגבניות מרוסקותפחיות כל אחד) עגבניות מרוסקות566 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)31 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרגזר, קצוץ גסגזר, קצוץ גס101אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סלרי קצוץסלרי קצוץ30ריבס, קצוץ טרי או קפואספגטי מבושל חםספגטי מבושל חם21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.מים חמים (100°F)מים חמים (100°F)3846 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטריות טריות פרוסותפטריות טריות פרוסות3846 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטריות טריות פרוסותפטריות טריות פרוסות4שיני שום, טחוןשיני שום, טחון75אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פלפל ירוק קצוץפלפל ירוק קצוץ160אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בצל קצוץבצל קצוץ21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.אורגנו מיובשאורגנו מיובש1006 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת פרמזן מגוררתגבינת פרמזן מגוררת11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)רסק עגבניותרסק עגבניות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקchopped sweet red pepeprchopped sweet red pepepr1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקchopped sweet red pepeprchopped sweet red pepepr

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

ניתן לשלב אנטיפסטי עם יין מבעבע ורוזה מבעבע. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. ה-Iron Horse Wedding Cuvee עם דירוג 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה כ-39 דולר לבקבוק.
קיווי לחתונה של סוס ברזל
קיווי לחתונה של סוס ברזל
זוהי הבועה הרומנטית ביותר של איירון סוס. אנו מתארים אותו כמסוכן, קל להפליא לשתייה, פרי קדימה, יבש ואלגנטי, עם בועות זעירות וסיומת ארוכה להפליא.