קושימומחה
מוכן ב1 ש, 34 דק.
מנות36
ציון בריאות0
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםקינוח
אירועיםחג המולד
מגזין

עוגיות סוכר סליל

עוגיות סוכר סליל
עוגיות סוכר סליל יכולות להיות רק חלב חינם מתכון שחיפשת. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 2 גרם חלבון, 7 גרם שומן, ובסך הכל 145 קלוריות. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה משמש 36. 20 אנשים מצאו שהמתכון הזה טעים ומשביע. זה עובד הכי טוב כמו קינוח, והוא נעשה בערך 1 שעה ו 34 דקות. אם יש לך ביצים, תמצית ונילן, שמן צמחי ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותו. חג המולד יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. עם כפית ציון של 23%, המנה הזו די גרועה. מתכונים דומים: עוגיות סוכר אמיש (עוגיות סוכר פריכות), יום עוגיות סוכר שמח-עוגיות סוכר אמיש, ו עוגיות סוכר לעיסות ללא סוכר חמוציות עם פיסטוקים.

הוראות

1
בקערה גדולה, קרם יחד את המרגרינה, השמן, הסוכר הלבן וסוכר הקונדיטורים עד לקבלת תערובת חלקה. מקציפים פנימה את הביצים, אחת אחת ואז מערבבים פנימה את הווניל.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
סוכר מגורעןסוכר מגורען
מרגרינהמרגרינה
ונילוניל
קרםקרם
ביצהביצה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
שלב את הקמח, הסודה לשתייה, קרם האבנית והמלח; מערבבים לתערובת הסוכר עד לקבלת תערובת אחידה. מכסים ומצננים בצק לפחות 3 שעות או לילה.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
בצקבצק
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
מלחמלח
3
מחממים תנור ל 350 מעלות צלזיוס (175 מעלות צלזיוס). משמנים דפי עוגיות.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
4
מרדדים את הבצק המצונן לכדורים בגודל אגוז ומגלגלים את הכדורים בשאר הסוכר.
מרכיבים שתצטרך
אגוזי מלךאגוזי מלך
בצקבצק
סוכרסוכר
גלולגלול
5
הניחו אותם במרחק של 2 סנטימטרים זה מזה על דפי העוגיות. לחץ לתוך כל כדור עם הקצה הפתוח של סליל חוט פלסטיק. טובלים את הסליל בסוכר בין כל עוגיה כדי למנוע בעיות הדבקה.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
סוכרסוכר
צנצנת עגבניות מיובשות ארוזות בשמן, סחוטות וקצוצותצנצנת עגבניות מיובשות ארוזות בשמן, סחוטות וקצוצות
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
6
אופים 8 עד 10 דקות בתנור שחומם מראש. לא מעל לאפות או תאבד את הטעם העדין. תהנה!
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: קרם שרי, מדיירה, פרוסקו., יציאה, Moscato Dasti

קרם שרי, מדיירה ופרוסקו הם בחירה מצוינת לעוגיות סוכר. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. נ. ב. ג ' ונסון ן קרם שרי עם 5 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ונגיעה של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. גימור נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול לאלה שיאפשרו לו להזדקן". משקה טרום-פרנדיאלי מועדף. קחו את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. גם נפלא אחר הצהריים הקרים, מוגש עם ביסקוטי כדי לטבול ב "סגנון איטלקי". "